Нетобзор - форум про интернет

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.


Расширенный поиск  

Автор Тема: Центр обслуговування клієнтів, закриття з 1 листопада  (Прочитано 6329 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

MotoR4ik

  • Гость

Вот что у меня выпригнуло в браузере) Нежданчик)

Шановний Абоненте!

Компанія PEOPLEnet піклуючись про своїх клієнтів та слідуючи сучасним тенденціям, створює комфортні умови для
дистанційної форми  обслуговування абонентів.
У зв’язку зі зростаючою популярністю онлайн обслуговування, розуміючи можливі витрати і незручності при поїздці
в Центр обслуговування клієнтів, компанія прийняла рішення про їх закриття з 1 листопада 2014 р.
Відтепер, щоб отримати консультацію з будь-якого питання та замовити послуги Ви можете,
звернутися  до Call-Центру за номером 044 506 0 506 (повний перелік номерів - http://www.people.net.ua/info_centr)
та Служби Чату, а також скористатися  Системою самообслуговування «Мій PEOPLEnet».
Звернення або заяву Ви можете надіслати:
- на електронну адресу info@people.net.ua
- факсом 056 735 00 15
- листом* на адресу: 49000, м. Дніпропетровськ, вул. Плеханова, 7А.
* Лист повинен містити:
• для фіз. особи: оригінал заяви; копію паспорта, засвідчену підписом власника номера
(з написом "Копія вірна" - Дата - Підпис).
• для юр. особи: заява на фірмовому бланку підприємства з печаткою та підписом керівної особи.
Для поповнення рахунку Ви можете вибрати зручний для Вас спосіб, дивіться на корпоративному
сайті  розділ «Поповнення рахунку»
З повагою, компанія PEOPLEnet
Записан

Vitalik

  • metra.net.ua
  • Администрация
  • *
  • Благодарность: +1358/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 12355
  • Город: Киев, а найти хоть на Марсе
  • Модем: Модный
  • Провайдер: Интертелеком, Lifecell
  • Тариф: Специально обученый)
  • Антенна: В порядке
  • Мобильный интернет - это просто!

Сегодня у меня была встреча с человеком не из последних в бизнесе страны, в небольшой паузе между переговорами выразил свое восхищение в том как я заказывал визитки. По сути не было ни единого контакта с человеком акромя передачи в руки заказа. Я просто забалдел от этого, собственно и поделился своим восторгом, на что получил резонный ответ, что все к этому идет и скоро оптимизация участия человека наберет колосальных оборотов...собственно это было предсказуемо, о чем от части и хотел донести в соседней теме, где меня не поняли. Не еденичный случай с моим сегодняшним собеседником. Пиплы очень часто выступали инициаторами новых веяней на мир связи. Знаю почему это подтолкнуло к таким решеньям и будут противники идеи, но это на сейчас смело и ново, пусть даже хорошо забытое старое...

MotoR4ik

  • Гость

Посмотрим как обернется такое введение. Но я склоняюсь к тому у них ФИНАНСОВЫЕ проблемы, и теперь ищут как бы это еще с экономить)
Записан

Vitalik

  • metra.net.ua
  • Администрация
  • *
  • Благодарность: +1358/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 12355
  • Город: Киев, а найти хоть на Марсе
  • Модем: Модный
  • Провайдер: Интертелеком, Lifecell
  • Тариф: Специально обученый)
  • Антенна: В порядке
  • Мобильный интернет - это просто!

Но это правильнее, нежели содержать отряд народу, фрештел давно так существует. Просто смотря как это организовать, если грамотно, то можно осуществить прорыв в мире связи и не только.

Sanya

  • Модератор 3G дилер
  • *
  • Благодарность: +277/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 1904
  • Модем: Huawei EC 5321u-1, хаєр
  • Провайдер: інтертелеком
  • Тариф: Турбо безліміт 100, Безлімітний смартфон

іхмо

хоть я й не користуюсь піплом, але як на мене то ідея не погана ))

у інтера наприклад мені понравилось те що зараз можна онлайн спілкуючись з оператором
повернути кошти на правильний рахунок, у випадку помилкового введення абон. номера

думаю у піпла є аналогічне вирішення питання
Записан
8.00 - 20.30 - офлайн

Валерій

  • Живу я здесь)))
  • *****
  • Благодарность: +213/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2039
  • Город: Вишнівець
  • Модем: багато різних
  • Провайдер: Інтертелеком, Київстар, БіттерНет
  • Тариф: 3G Рішення, Безлім, Безмежний Дім
  • Антенна: Rnet 21dBі

А як будуть вирішуватись питаня з ремонту чи настроювання (прошивки) обладнання якщо звернутись до дилера немає можливості або бажання?
Записан

Василь-Рівне

  • Живу я здесь)))
  • *****
  • Благодарность: +322/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 3001
  • Город: Рівне
  • Модем: 25-ь різних моделей
  • Провайдер: інфоком,укртелеком,інтертелеком
  • Тариф: безліміт

А як будуть вирішуватись питаня з ремонту чи настроювання (прошивки) обладнання якщо звернутись до дилера немає можливості або бажання?
 Ніяк і вважаю це повною дурістю,є користувачи які не можуть навіть самостійно підключення створити, особливо старшого віку - вони приходять з ноутбуком,який їм діти купили, і в ЦОА все налаштовується і показуєься як користуватись,а не буде ЦОА куди їм подітись?
Записан
Гуртова та роздрібна торгівля CDMA обладнанням.(модеми,роутери,антени,адаптери,кабель і т.д.)
zahidcdma@gmail.com

MotoR4ik

  • Гость

А як будуть вирішуватись питаня з ремонту чи настроювання (прошивки) обладнання якщо звернутись до дилера немає можливості або бажання?
 Ніяк і вважаю це повною дурістю,є користувачи які не можуть навіть самостійно підключення створити, особливо старшого віку - вони приходять з ноутбуком,який їм діти купили, і в ЦОА все налаштовується і показуєься як користуватись,а не буде ЦОА куди їм подітись?

це ви вже про цивилізовану Україну говорите! Я таких ще не зустриічав, а от таких що не знають що таке ЦАО зустрічав)))))))
Записан

Mr.Alex

  • Модератор форума
  • *
  • Благодарность: +1457/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 10738
  • Город: Kharkiv city
  • Модем: вже немає
  • Провайдер: сусіди
  • Тариф: краду в них
  • Антенна: через WiFi
  • Раздаю БАНаны, налетай! Ночной и злой модератор.

а от таких що не знають що таке ЦАО зустрічав)))))))
ЦАО - это "Центр Абслуживания Обонентов"? :o

Sanya

  • Модератор 3G дилер
  • *
  • Благодарность: +277/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 1904
  • Модем: Huawei EC 5321u-1, хаєр
  • Провайдер: інтертелеком
  • Тариф: Турбо безліміт 100, Безлімітний смартфон

А як будуть вирішуватись питаня з ремонту чи настроювання (прошивки) обладнання якщо звернутись до дилера немає можливості або бажання?
 Ніяк і вважаю це повною дурістю,є користувачи які не можуть навіть самостійно підключення створити, особливо старшого віку - вони приходять з ноутбуком,який їм діти купили, і в ЦОА все налаштовується і показуєься як користуватись,а не буде ЦОА куди їм подітись?

до диллерів
багато хто надає дані послуги безкоштовно
Записан
8.00 - 20.30 - офлайн

Валерій

  • Живу я здесь)))
  • *****
  • Благодарность: +213/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2039
  • Город: Вишнівець
  • Модем: багато різних
  • Провайдер: Інтертелеком, Київстар, БіттерНет
  • Тариф: 3G Рішення, Безлім, Безмежний Дім
  • Антенна: Rnet 21dBі

А як будуть вирішуватись питаня з ремонту чи настроювання (прошивки) обладнання якщо звернутись до дилера немає можливості або бажання?
 Ніяк і вважаю це повною дурістю,є користувачи які не можуть навіть самостійно підключення створити, особливо старшого віку - вони приходять з ноутбуком,який їм діти купили, і в ЦОА все налаштовується і показуєься як користуватись,а не буде ЦОА куди їм подітись?

до диллерів
багато хто надає дані послуги безкоштовно

Багато хто, але не всі.
Я наприклад, підключався більше 4-х років назад, мого дилера вже і слід простиг, коли у мене злетіло ЕВДО на модемі, я поїхав в ЦОА і там мені все зробили безкоштовно. Це по-перше.
А по-друге, як казав Василь, дуже багато абонентів не знають не тільки хто їх дилер а і що це слово означає
Записан

Sanya

  • Модератор 3G дилер
  • *
  • Благодарность: +277/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 1904
  • Модем: Huawei EC 5321u-1, хаєр
  • Провайдер: інтертелеком
  • Тариф: Турбо безліміт 100, Безлімітний смартфон

А як будуть вирішуватись питаня з ремонту чи настроювання (прошивки) обладнання якщо звернутись до дилера немає можливості або бажання?
 Ніяк і вважаю це повною дурістю,є користувачи які не можуть навіть самостійно підключення створити, особливо старшого віку - вони приходять з ноутбуком,який їм діти купили, і в ЦОА все налаштовується і показуєься як користуватись,а не буде ЦОА куди їм подітись?

до диллерів
багато хто надає дані послуги безкоштовно

Багато хто, але не всі.
Я наприклад, підключався більше 4-х років назад, мого дилера вже і слід простиг, коли у мене злетіло ЕВДО на модемі, я поїхав в ЦОА і там мені все зробили безкоштовно. Це по-перше.
А по-друге, як казав Василь, дуже багато абонентів не знають не тільки хто їх дилер а і що це слово означає


ну ...
хтось виграє (багато питань можна вирішити онлайн, що зекономить час і кошти на поїздку)
а хтось програє (так як у вашому випадку)
Записан
8.00 - 20.30 - офлайн

Alekseevich

  • Гость

ЦОКи (Центры обслуживания клиентов) действительно закрывают, но при желании абоненты могут обращаться к местным дилерам. Знаю что ведутся переговоры на счет повышения полномочий некоторым дилерам, которые смогу выполнять обязанности вместо закрытых ЦОК.
В частности в Виннице клиенты с ЦОК Литвиненко, 1 будут направленны на магазин PEOPLEnet по адресу Соборная, 91.
Записан

independent

  • Гость

В любом случае по Пиплнету это ударит изрядно. Что это за оператор у которого на всю страну нет ни обного магазина. Если бы Verizon или Sprint начали завкрывать фирмовые магазины как у них бы пошли дела? Или даже Киевстар тот же.
Записан

vbely

  • Гость

Но это правильнее, нежели содержать отряд народу, фрештел давно так существует. Просто смотря как это организовать, если грамотно, то можно осуществить прорыв в мире связи и не только.


Прорыв не получился :)
Записан