Нетобзор - форум про интернет

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.


Расширенный поиск  

Автор Тема: Настройка ОГО Укртелеком  (Прочитано 33978 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

БамовскийАвтор темы

  • Живу я здесь)))
  • *****
  • Благодарность: +59/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 877
  • Модем: ромашковый zxv10h108L
  • Провайдер: Укртелефон
  • Тариф: "Стандарт+" 10 Мбит

Настройка пошагово:

Крок 1. Підключіть і налаштуйте обладнання

Підключіть та налаштуйте обладнання згідно з наведеною схемою:

здесь  Схема подключения ADSL-модема к ПК

ADSL-модем — пристрій передавання даних по телефонній лінії між обладнанням оператора, що надає послуги, та комп’ютером абонента.

Сплітер — пристрій, призначений для розділення сигналу в телефонній лінії на два незалежних канала для передавання даних та голосу. Сплітер захищає телефонні апарати від високочастотних модемних сигналів, що передаються по телефонній лініії при використанні ADSL-технології. Зовні є невеликою коробочкою з трьома роз’ємами  типу RJ-11, які позначені як Line, Phone і Modem. В залежності від схеми підключення Вам можуть знадобитися додаткові мікрофільтри.

Мікрофільтр — пристрій, що встановлюється перед телефонними апаратами та призначений для их захисту від високочастотних сигналів, що передаються по телефонній лінії при використанні ADSL-технології. Кількість мікрофільтрів, необхідних для встановлення, вілповідає кількості телефонних апаратів, встановлених у Вашому приміщенні, що підключені минаючи сплітер.

Налаштуйте модем згідно з вибраним режимом bridge або router

Bridge – режим роботи ADSL-модема, при використанні якого ви самостійно встановлюєте з’єднання з мережею Інтернет з вашого ПК. Швидкість з’єднання становить близько 1 с.

Router – режим роботи ADSL-модема, при якому з’єднання з мережею Інтернет встановлюється автоматично. Для встановлення з’єднання достатньо лише ввімкнути модем та ПК у живлення.

 

Крок 2. Налаштуйте в операційній системі протокол TCP/IP

здесь:  Настройка протокола TCP/IP в ОС Windows 2000 для ОГО

            Настройка протокола TCP/IP в ОС Windows XP для ОГО

            Настройка протокола TCP/IP в ОС Windows Vista для ОГО


Крок 3. Встановіть та налаштуйте веб-броузер

Найбільш популярні Інтернет-броузери: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera.

Налаштування броузера

Відключити використання браузера в параметрах проксі-сервера.

Активувати з’єднання (іконка Ukrtelecom у розділі Мережа і віддалений доступ до мережі (Network and Dial-Up Networking) в Контрольній панелі (Control Panel).

На екрані з'явиться діалогове вікно, у якому необхідно ввести:

в полі «Ім'я користувача» (Login): логін доступу до послуги ОГО!
в полі «Пароль» (Password): пароль доступу до послуги ОГО!
Логін та пароль доступу до послуги ОГО! (у форматі логін@dsl.ukrtel.net).

Результатом успішного з’єднання буде підключення Вашого комп'ютера до глобальної мережі. Індикатором цього буде програма, розташована у правому нижньому куточку дисплею. Тепер можна запустити броузер і розпочати роботу в інтернеті

 

Крок 4. Оберіть тарифний пакет на сайті самообслуговування

Оберіть свій тарифний пакет на сайті самообслуговування. Для цього слід:

Зареєструватись на сайті my.ukrtelecom.ua, заповнивши всі поля реєстраційної форми та авторизуватись.

Увага! У випадку, якщо Ви були раніше зареєстровані на сайті  my.ukrtelecom.ua, введіть власні логін та пароль доступу до сайту.

Забули логін чи пароль – телефонуйте до контакт-центру за єдиним цілодобовим безкоштовним номером  0-800-506-800 (дзвінки з мережі ВАТ «Укртелеком» безкоштовні).

Перейти на сторінку «Управління».

Обрати тарифний план. Обраний Вами тарифний план і тарифікація послуги почне діяти з 00:00 годин наступної доби.

У Вас має бути кілька логінів та паролів: логін та пароль доступу до послуги ОГО! (у форматі логін@dsl.ukrtel.net). логін та пароль доступу до сайту my.ukrtelecom.ua та можливості управління послугою.

У разі оформлення замовлення через сайт або оператора контакт-центру логін та пароль доступу до послуги формується при здійснення замовлення.

При замовленні послуги через точки продажу послуг Укртелекому Ви отримаєте логін та пароль в реєстраційній картці, що додається до договору.

У разі придбання стартового пакету ОГО!START для здійснення підключення необхідно використовувати логін та пароль, що нанесені на зворотному боці картки під захисною скретч-смугою.

Увага! Не намагайтесь ввести на сайті my.ukrtelecom.ua логін та пароль, який Ви отримали для користування послугою ОГО!

Вітаємо Вас з виконанням успішного підключення до мережі Інтернет!

Для вирішення будь-яких питань з підключення телефонуйте до контакт-центру за єдиним цілодобовим номером 0-800-506-800 (дзвінки з мережі ВАТ «Укртелеком» безкоштовні).


источник: сайт укртелекома
« Последнее редактирование: 03 Февраль 2012, 02:12:38 от Бамовский »
Записан

 

+ Быстрый ответ