Нетобзор - форум про интернет

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.


Расширенный поиск  

Автор Тема: Прекращение работы CDMA, куда девать оборудование?  (Прочитано 5345 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

jarikpasАвтор темы

  • Новичок
  • *
  • Благодарность: +4/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 36
  • Город: Новомиргород

В сети появляются публикации о том, что Кабмином определены сроки прекращения работы технологии CDMA в Украине, хотелось бы услышать мнение форумчан, а ещё лучше представителей IT, что они думают по поводу оборудования сдма их пока ещё абонентов? Что с ним делать, постараться быстро-быстро кому-то спихнуть, пока сдма ещё живое, или не спешить, в надежде, что для сохранения хоть части от своих абонентов ИТ хоть палец об палец захочет ударить, как думаете, стоит ли ждать от ИТ каких то плюшек, например, модем ИТ лте за 3копейки, в обмен на старый?
Записан

ansilent

  • Постоялец
  • ****
  • Благодарность: +43/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 288
  • Город: Умань

CDMA буде ще працювати до 2025 року. Так що є час для заміни обладнання і переходу на сучасні стандарти зв'язку.
Записан

jarikpasАвтор темы

  • Новичок
  • *
  • Благодарность: +4/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 36
  • Город: Новомиргород

буде ще працювати до 2025 року
Так і я про це ж. Зараз, можливо, воно ще комусь може знадобитися, а далі? Замінили Ви обладнання, яка мотивація в Вас повинна бути, щоб в 4g модем саме сімку ІТ вставити? А не сімку слонів, які є більш надійними постачальниками? От Ви купили модем СДМА , який продається разом з прошитим в нього абонентським номером, цим Ви уклали договір з ІТ на постачання інформаційних послуг, і раптом, постачальник передумав Вам ці послуги надавати, а хоче надавати інші, і це пов'язано з витратами. Справедливо, що отримувач послуг хотів би, щоб йому ці витрати якось, хоча б частково компенсували. А інакше, навіщо надалі мати якісь справи з цим постачальником? Якщо така позиція буде у більшості абонентів ІТ, вони змушені будуть щось з цим робити.
Записан

ansilent

  • Постоялец
  • ****
  • Благодарность: +43/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 288
  • Город: Умань

Мотивацією для абонентів можуть бути тарифи.
А обладнання - на совісті абонентів. Я вважаю за 5 років можна собі дозволити придбати новий телефон чи модем. Ми ж купували нові телефони/модеми коли з"явилось 3G, а потім почали купувати обладнання з підтримкою 4G.
До того ж більшість сучасних телефонів/модемів - гібридні, і підтримують різні технології (CDMA, GSM, UMTS, LTE...)
Записан

len_non

  • Ненавижу Интертелеком за наплевательское отношение к абонентам!!!!!
  • Живу я здесь)))
  • *****
  • Благодарность: +105/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 1812
  • Провайдер: NETip

В смітник той сдма піде, і то буде швидше ніж  5 років, як колись пішов з 450 частотою, купуйте більше  8) і тоді різко вздебенять ціни на LTE а людям куди діватись будуть брати або міняти оператора, інтертелеком то ще та шарашкіна контора. 
Записан

len_non

  • Ненавижу Интертелеком за наплевательское отношение к абонентам!!!!!
  • Живу я здесь)))
  • *****
  • Благодарность: +105/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 1812
  • Провайдер: NETip

буде ще працювати до 2025 року

 Справедливо, що отримувач послуг хотів би, щоб йому ці витрати якось, хоча б частково компенсували. А інакше, навіщо надалі мати якісь справи з цим постачальником? Якщо така позиція буде у більшості абонентів ІТ, вони змушені будуть щось з цим робити.
;) ;)Ага зараз осьо вже тобі оператор взяв і компенсував твої витрати треба думати перед тим як купувати модеми.
Записан

Eprom

  • Новичок
  • *
  • Благодарность: +1/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 25
  • Город: житом
  • Модем: 306-2
  • Провайдер: ІТ
  • Тариф: дорого-богато 300

та будуть як і раніше всілякі контракти...я 306 хуавей за 199грн взяв по контракту на 6міс,взагалі проблем 0,з дорожчим тп він взагалі 99грн коштував...
панове технарі давайте вже піднімати тему про антени для лте б20 (а якщо ще наші від сдма інтера підходять то взагалі гуд буде)
Записан

jarikpasАвтор темы

  • Новичок
  • *
  • Благодарность: +4/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 36
  • Город: Новомиргород

обладнання - на совісті абонентів
Тут Ви не зовсім праві, наприклад, Ви купуєте звичайний телефон, він продається окремо, а договір на постачання послуг зв'язку Ви укладаєте з оператором шляхом купівлі його сім картки з обраним тарифом, в такому випадку нема ніякого зв'язку між обладнанням і оператором, а у випадку з ІТ трохи не так, Ви у представника купуєте обладнання, саме він Вам прошиває туди номер, і Ви отримуєте вже підключене обладнання. Це трохи інше, правда ж? На совісті покупця лише клас обладнання, дорожче воно чи дешевше, але ж оператор зобов'язується що воно працюватиме в любому випадку. Туж же ж інша ситуація, оператор взагалі припиняє надавати одні послуги, а планує надавати інші. Питання, а кому він ці послуги хоче надавати? Він взагалі думає про збереження існуючої мережі абонентів, чи планує починати все з нуля?  Наприклад коли МТС припиняло технологію сдма, я бачив оголошення у магазинів- партнерів про знижки на нове обладнання в обмін на старе. Або у містах часто при зміні одного провайдера дротового інтернету на іншого часто практикується підключення за 1 гр... Тож панове з ІТ, питання існує, з наближенням 25 року ставатиме все актуальнішим, Ви хочете, щоб абоненти до Вас перепідключилися? А нам що з того буде? А раптом Ви знову передумаєте і захочете чи технології міняти, чи ще щось...
А іншим абонентам ІТ раджу подумати над цим, це не так вже наївно, як виглядає на перший погляд, все буде залежати від Вас, запропонує ІТ до продажу свої сімки, чи модеми, а ми йому: "Дзуськи, спочатку вирішіть питання зі старим обладнанням" , і не купувати в них нічого нового...
Записан

Vitalik

  • metra.net.ua
  • Администрация
  • *
  • Благодарность: +1356/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 12319
  • Город: Киев, а найти хоть на Марсе
  • Модем: Модный
  • Провайдер: Интертелеком, Lifecell
  • Тариф: Специально обученый)
  • Антенна: В порядке
  • Мобильный интернет - это просто!

А это новая тенденция, паниковать в случае когда ничего не произошло, но уже "глобальная катастрофа мира произошла"? А если завтра метеорит влетит, то мне сегодня и есть значит не надо, ведь уже наверняка летит? А если машины ездят, то и выходить на улицу не стоит, собьют же, потому что ездят? 

ansilent

  • Постоялец
  • ****
  • Благодарность: +43/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 288
  • Город: Умань

обладнання - на совісті абонентів
Тут Ви не зовсім праві, наприклад, Ви купуєте звичайний телефон, він продається окремо, а договір на постачання послуг зв'язку Ви укладаєте з оператором шляхом купівлі його сім картки з обраним тарифом, в такому випадку нема ніякого зв'язку між обладнанням і оператором, а у випадку з ІТ трохи не так, Ви у представника купуєте обладнання, саме він Вам прошиває туди номер, і Ви отримуєте вже підключене обладнання. Це трохи інше, правда ж? На совісті покупця лише клас обладнання, дорожче воно чи дешевше, але ж оператор зобов'язується що воно працюватиме в любому випадку. Туж же ж інша ситуація, оператор взагалі припиняє надавати одні послуги, а планує надавати інші. Питання, а кому він ці послуги хоче надавати? Він взагалі думає про збереження існуючої мережі абонентів, чи планує починати все з нуля?  Наприклад коли МТС припиняло технологію сдма, я бачив оголошення у магазинів- партнерів про знижки на нове обладнання в обмін на старе. Або у містах часто при зміні одного провайдера дротового інтернету на іншого часто практикується підключення за 1 гр... Тож панове з ІТ, питання існує, з наближенням 25 року ставатиме все актуальнішим, Ви хочете, щоб абоненти до Вас перепідключилися? А нам що з того буде? А раптом Ви знову передумаєте і захочете чи технології міняти, чи ще щось...
А іншим абонентам ІТ раджу подумати над цим, це не так вже наївно, як виглядає на перший погляд, все буде залежати від Вас, запропонує ІТ до продажу свої сімки, чи модеми, а ми йому: "Дзуськи, спочатку вирішіть питання зі старим обладнанням" , і не купувати в них нічого нового...
Ну подібна ситуація була з оператором DCC, який працював у стандарті DAMPS (TDMA). Абонентам зберегли номери і перевели їх у GSM мережу.
У випадку з МТС - номера не зберігали, а знижка на нове обладнання була мізерна.
Скоріш за все, Інтертелеком просто роздасть існуючим абонентам нові U-SIM (ті що зараз видають для послуг у роумінгу). Ну і, можливо, будуть якісь акційні пропозиції по обладнанню для тих, хто брав офіційне обладнання у IT. Але ж більшість абонентів купували "сіре" обладнання (завезено із США) у дилерів з рук. Тому, які тут забов"язання зі сторони ІТ ???
Записан

jarikpasАвтор темы

  • Новичок
  • *
  • Благодарность: +4/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 36
  • Город: Новомиргород

паниковать в случае когда ничего не произошло
А это и не паника, это холодный расчёт. Мир жесток, и если чей то бизнес волей обстоятельств оказался на грани выживания, почему не воспользоваться ситуацией и не потребовать для себя любимого скидку? В большинстве случаев, если кто-то хочет продать свою услугу, он идёт на акции, скидки и т.д. Все в руках покупателя, я лишь высказал мнение, что не стоит сломя голову сразу бежать за новой услугой ИТ, стоит подождать "плюшек'...
Записан

Sanya

  • Модератор 3G дилер
  • *
  • Благодарность: +277/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 1904
  • Модем: Huawei EC 5321u-1, хаєр
  • Провайдер: інтертелеком
  • Тариф: Турбо безліміт 100, Безлімітний смартфон

я поки кабель не провів 4 контракти поміняв
(все одно тариф використовував максимальний) при якому хуавей 5321 за 1 гривню був
(а роутер потім продавав - новий контракт і вперед )
нічого страшного - головне зразу при оформлені контракту просити номер в руїмку потім поміняв на 5 грн в день і на полочку

можливо будуть нові акціі на нове обладнання
в будь-якому випадку нема смисла панікувати
за 5 років багато що може помінятись
Записан
8.00 - 20.30 - офлайн

Sanya

  • Модератор 3G дилер
  • *
  • Благодарность: +277/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 1904
  • Модем: Huawei EC 5321u-1, хаєр
  • Провайдер: інтертелеком
  • Тариф: Турбо безліміт 100, Безлімітний смартфон

та й з такої точки зору
така сама історія з телебаченям
спочатку польські антени стали непотрібні
потім спутнікові тюнера
є підозра що з часом трабли з т2 будуть

так як працюю на нп то гарно видно тенденцію
осінню дуже багато дитячих крісел почало їхати
перед зимой тюнери з екста тв почали їхати пачками
Записан
8.00 - 20.30 - офлайн

jarikpasАвтор темы

  • Новичок
  • *
  • Благодарность: +4/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 36
  • Город: Новомиргород

така сама історія з телебаченям
Ні, не така сама, телебачення буде працювати незалежно від того схочете Ви змінити тюнер, чи ні, а провайдер без абонентів працювати не може. Хоча ТВ не вдалий приклад, там Ви самі собі тюнер купили, який вважали за потрібне, і безкоштовно з ефіру брали ТВ сигнал.
Тут інше, от чому ІТ за інформацією з мережі планує розгортати мережі 4g з квітня, а слони з липня? Мабуть поспішає? Бо розуміє, що коли в окремо взятому містечку чи селі одночасно з'явиться ЛТЕ і від слонів і від ІТ, хто зна, кого обере абонент? Очевидно, що більшість обере більш надійного слона... Чому в цій конкурентній боротьбі за абонента, сам абонент не може щось для себе отримати? Думаю логіка є? Не паніка, ні, Ви не праві. В любому випадку без інтернету не залишимося, слони ж є. А от ІТ без абонентів залишитися може...
Записан

simka

  • Живу я здесь)))
  • *****
  • Благодарность: +52/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 866
  • Город: село Демьяновка-Юг Украины
  • Модем: Haier CE 81B /// Pantech 175
  • Провайдер: Интертелеком
  • Тариф: 3G Адреналин 60.

От и я в этом месяце уже тестирую 4 g от КС . Что делать с Хаерами  (2шт ) пока не придумал. Продать успеется -если будет кому оно надо конечно.Антенны  могу поставить под шумок с тюнерами для т2 . Кабеля туда же пойдут.
Записан