обладнання - на совісті абонентів
Тут Ви не зовсім праві, наприклад, Ви купуєте звичайний телефон, він продається окремо, а договір на постачання послуг зв'язку Ви укладаєте з оператором шляхом купівлі його сім картки з обраним тарифом, в такому випадку нема ніякого зв'язку між обладнанням і оператором, а у випадку з ІТ трохи не так, Ви у представника купуєте обладнання, саме він Вам прошиває туди номер, і Ви отримуєте вже підключене обладнання. Це трохи інше, правда ж? На совісті покупця лише клас обладнання, дорожче воно чи дешевше, але ж оператор зобов'язується що воно працюватиме в любому випадку. Туж же ж інша ситуація, оператор взагалі припиняє надавати одні послуги, а планує надавати інші. Питання, а кому він ці послуги хоче надавати? Він взагалі думає про збереження існуючої мережі абонентів, чи планує починати все з нуля? Наприклад коли МТС припиняло технологію сдма, я бачив оголошення у магазинів- партнерів про знижки на нове обладнання в обмін на старе. Або у містах часто при зміні одного провайдера дротового інтернету на іншого часто практикується підключення за 1 гр... Тож панове з ІТ, питання існує, з наближенням 25 року ставатиме все актуальнішим, Ви хочете, щоб абоненти до Вас перепідключилися? А нам що з того буде? А раптом Ви знову передумаєте і захочете чи технології міняти, чи ще щось...
А іншим абонентам ІТ раджу подумати над цим, це не так вже наївно, як виглядає на перший погляд, все буде залежати від Вас, запропонує ІТ до продажу свої сімки, чи модеми, а ми йому: "Дзуськи, спочатку вирішіть питання зі старим обладнанням" , і не купувати в них нічого нового...