Нетобзор - форум про интернет

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.


Расширенный поиск  

Автор Тема: Антимонопольний комітет визнав «Київстар» монополістом  (Прочитано 434 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

igor88Автор темы

  • Живу я здесь)))
  • *****
  • Благодарность: +39/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 711
  • Город: Полтавська обл. м.Гадяч
  • Модем: Mikrotik
  • Провайдер: Avator
  • Тариф: Wi-fi
  • Антенна: Mikrotik lite 2, groove 2hn

  Рекомендації Комітету підлягають обов'язковому розгляду, про результати якого «Київстар» має повідомити
АМКУ в 30 денний термін від дня їх отримання

 Частка провідного українського оператора мобільного зв'язку «Київстар» на ринку послуг
 зі здійснення абонентами своєї мережі вихідних дзвінків на номери абонентів
фіксованого зв'язку України перевищує 35% і компанія не змогла довести, що відчуває на цьому ринку значну конкуренцію.


«Дії АТ «Київстар» щодо встановлення на економічно необгрунтованому рівні тарифів
 на послугу зі здійснення вихідних дзвінків на номери абонентів фіксованого зв'язку України в розмірах 1,75 грн/хв і 1,50 грн/хв містять ознаки порушення... у вигляді зловживання монопольним становищем на ринку послуг зі здійснення вихідних дзвінків на номери абонентів фіксованого зв'язку України», - зазначено в рекомендації АМКУ.

Комітет зазначив, що «Київстар» не надав розмірів планових витрат, безпосередньо пов'язаних саме з наданням послуги із здійснення вихідних дзвінків на номери операторів фіксованого зв'язку України.

АМКУ також зазначив, що тарифи на відповідну послугу в інших компаній-операторів значно нижчі: тарифи ТОВ «Лайфселл» становлять до 0,60 грн/хв з урахуванням ПДВ та збору до Пенсійного фонду, а тариф ПрАТ «МТС Україна» - 0,50 грн з ПДВ та збором до Пенсійного фонду.

«Тобто такі послуги надзвичайно схожі як за переліком технічних засобів, які беруть участь в технологічному процесі, так і за їхньою собівартістю. Дії «Київстар» у вигляді застосування цін на дзвінки абонентів на мережі фіксованого телефонного зв'язку більш ніж удвічі перевищують рівень цін на мережі рухомого зв'язку, можуть призвести до нехтування інтересів споживачів», - підкреслив АМКУ.

Раніше Антимонопольний комітет рекомендував компанії «Київстар» скоригувати тарифи на вихідні дзвінки власних абонентів на телефонні номери абонентів фіксованого зв’язку України.

http://glavcom.ua
 
Записан

 

+ Быстрый ответ