Нетобзор - форум про интернет

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.


Расширенный поиск  

Автор Тема: «Інтертелеком» заміряв лояльність абонентів  (Прочитано 369 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

LutykАвтор темы

  • Если проблему можно решить за деньги, это не проблема, это РАСХОДЫ:)
  • Модератор форума
  • *
  • Благодарность: +1075/-0
  • Онлайн Онлайн
  • Сообщений: 4982
  • Город: на берегах Згара
  • Модем: work ZTE AC81B / home Haier ce81b
  • Провайдер: Intertelecom CDMA / Kyivstar 3G UMTS
  • Тариф: Супербезліміт 120 / 3G Адреналин + Ночной Безлимит
  • Антенна: Rnet 21 dBi 2 m
  • 0983833266/e-mail lutyk1999@ukr.net

Показник NPS перевищив відомі дані більшості провідних операторів Європи та США.


 Національний 3G оператор «Інтертелеком» у грудні 2015 року провів серед своїх абонентів дослідження рівня NPS — індексу лояльності споживачів (Net Promoter Score), який обчислюється з різниці часток прихильників і критиків послуг і сервісів компанії. Незалежне агентство Ukrainian Marketing Group опитало 2 000 користувачів голосових і 3G сервісів оператора з метою з'ясувати рівень задоволеності даними сервісами та якістю надання послуг в цілому.

 Результати дослідження показали, що індекс NPS «Інтертелеком» на сьогоднішній день складає 39,1%. Більше третини користувачів високо оцінюють послуги оператора та готові рекомендувати його друзям, близьким і знайомим.

 Варто відзначити, що такий показник є одним з найвищих у світовому масштабі. За даними ресурсу NPS Benchmarks, провідні телекомунікаційні компанії Європи (Tesco Mobile, Virgin Mobile) і США (T-Mobile, Verizon, AT&T) показують менші рівні лояльності абонентів: 38% у Tesco Mobile, 35% у T-Mobile, 22% у Verizon, 11% у AT&T та всього 7% у Virgin Mobile Річарда Бренсона.



Найбільш високі показники задоволеності 3G послугами «Інтертелеком» були зафіксовані в південних і східних областях України, а голосовим зв'язком найбільше задоволені жителі півдня і центральних областей країни.

 Дослідження також показало, що значна частина абонентів користуються послугами мобільного 3G інтернету за межами обласних центрів: про це заявила майже половина учасників опитування по всій Україні (49,7%). В обласних центрах використовують інтернет більше 18% опитаних, а 31,8% активно користуються 3G послугами під час подорожей.

 «Інтертелеком» — оператор зв'язку з найширшою на цей момент територією покриття 3G мережі в країні, що дозволяє активно використовувати послуги мобільного 3G інтернету в будь-якому куточку України. А системні поліпшення та модифікації мережі забезпечують постійне вдосконалення якості зв'язку та швидкості передачі даних. Нагадаємо, на початку місяця оператор представив звіт про модернізацію мережі та зазначив, що за результатами модернізацій 2015 року швидкість 3G інтернету збільшилася на 27%.

Борис Акулов, генеральний директор компанії «Інтертелеком»: «Ми дякуємо абонентам за довіру і високу оцінку якості наших послуг. Даний показник для нас був очікуваним — виправдовує себе обраний вектор розвитку, спрямований на вдосконалення 3G мережі, збільшення стабільної середньої швидкості передачі даних і формування привабливих для споживачів тарифів. Зараз він залишається для компанії пріоритетним».

Источник Intertelecom.ua

 

+ Быстрый ответ