Нетобзор - форум про интернет

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.


Расширенный поиск  

Автор Тема: Как сохранить свой номер, если не пользуешься интернетом?  (Прочитано 6108 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Игорь Соломин

  • Гость

Собственно, сабж. Перешёл на другого провайдера, но хочу сохранить этот номер на всякий случай.
Думаю перейти на т.п. "Вiльний день".
Как часто мне нужно пользоваться инетом, чтобы номер не заблокировали за неактивность?
Записан

Василь-Рівне

  • Живу я здесь)))
  • *****
  • Благодарность: +322/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 3008
  • Город: Рівне
  • Модем: 25-ь різних моделей
  • Провайдер: інфоком,укртелеком,інтертелеком
  • Тариф: безліміт

Собственно, сабж. Перешёл на другого провайдера, но хочу сохранить этот номер на всякий случай.
Думаю перейти на т.п. "Вiльний день".
Как часто мне нужно пользоваться инетом, чтобы номер не заблокировали за неактивность?

 На сайті інтертелекому є гаряча безкоштовна телефонна лінія,є онлайнконсультанат - чого туди не звернутися ?  :o
Записан
Гуртова та роздрібна торгівля CDMA обладнанням.(модеми,роутери,антени,адаптери,кабель і т.д.)
zahidcdma@gmail.com

MotoR4ik

  • Гость

Собственно, сабж. Перешёл на другого провайдера, но хочу сохранить этот номер на всякий случай.
Думаю перейти на т.п. "Вiльний день".
Как часто мне нужно пользоваться инетом, чтобы номер не заблокировали за неактивность?

 На сайті інтертелекому є гаряча безкоштовна телефонна лінія,є онлайнконсультанат - чого туди не звернутися ?  :o


Та вони там всі раки. Один говорить шо через місяць другі шо через 3 чорт їх лише пойме.
Записан

Игорь Соломин

  • Гость

Василий, если вам нечего сказать, просто пройдите мимо. Или вам нравиться такая форма общения - вопросом на вопрос?

Если бы мне удалось решить мою проблему с онлайн-консультантом, я бы не создавал эту тему.
Записан

Sanya

  • Модератор 3G дилер
  • *
  • Благодарность: +277/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 1904
  • Модем: Huawei EC 5321u-1, хаєр
  • Провайдер: інтертелеком
  • Тариф: Турбо безліміт 100, Безлімітний смартфон

при не проявлені абонентської активності номер автоматично переходить в  -- режим очікування
для інтернет номерації - до 2 років
тобто 3 місяці до переходу  в режим, а далі ще на протязі 2 років можна власноруч через модем зробити поновлення
(процедура безкоштовна)
Записан
8.00 - 20.30 - офлайн

Игорь Соломин

  • Гость

Понятно, спасибо Sanya. Я где-то уже слышал о 3 месяцах, просто хотел уточнить.
Записан

Василь-Рівне

  • Живу я здесь)))
  • *****
  • Благодарность: +322/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 3008
  • Город: Рівне
  • Модем: 25-ь різних моделей
  • Провайдер: інфоком,укртелеком,інтертелеком
  • Тариф: безліміт

Василий, если вам нечего сказать, просто пройдите мимо. Или вам нравиться такая форма общения - вопросом на вопрос?
Щлб отримати коректну відповідь потрібно давати коректне питання.Я би на Вашому місці написав так: онлайнконсультант не надав ясності в питанні часу абонентської неактивності та їх наслідків. І тоді мені і тим людям які прочитали Ваше звернення стало би ясно,що Ви вже звертались в техпідтримку,чи Ви думаєте,що ми всі тут екстрасенси?
Если бы мне удалось решить мою проблему с онлайн-консультантом, я бы не создавал эту тему.
На сайті інтертелокому є координати вишестоячих служб - повідомте їх,що консультант такий-то надав Вам неясну відповіь,після цього перед Вами вибачаться і нададуть достовірну інформацію. Від себе добавлю,що через три місяці неактивності Вас можуть відключити,а через два почнуть телефонувати і пропонувати вийти в інтернет чи поповнити рахунок.
Записан
Гуртова та роздрібна торгівля CDMA обладнанням.(модеми,роутери,антени,адаптери,кабель і т.д.)
zahidcdma@gmail.com

Василь-Рівне

  • Живу я здесь)))
  • *****
  • Благодарность: +322/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 3008
  • Город: Рівне
  • Модем: 25-ь різних моделей
  • Провайдер: інфоком,укртелеком,інтертелеком
  • Тариф: безліміт

Собственно, сабж. Перешёл на другого провайдера, но хочу сохранить этот номер на всякий случай.
Думаю перейти на т.п. "Вiльний день".
Как часто мне нужно пользоваться инетом, чтобы номер не заблокировали за неактивность?
 Цитата з абонентського договору :
3.9  Якщо Абонент не погашає заборгованість та/або не вносить абонентську плату протягом 2
(двох) та більш розрахункових періодів,Оператор має право з 1 (першого) числа третього
розрахункового періоду прострочення Абонента в односторонньому порядку
розірвати цей договір та вилучити наданий Абоненту телефонний номер (номери) для подальшого комерційного використання.
Записан
Гуртова та роздрібна торгівля CDMA обладнанням.(модеми,роутери,антени,адаптери,кабель і т.д.)
zahidcdma@gmail.com

Василь-Рівне

  • Живу я здесь)))
  • *****
  • Благодарность: +322/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 3008
  • Город: Рівне
  • Модем: 25-ь різних моделей
  • Провайдер: інфоком,укртелеком,інтертелеком
  • Тариф: безліміт

Если бы мне удалось решить мою проблему с онлайн-консультантом, я бы не создавал эту тему.
А може некорректно задали питання? :


23:06 : Будь ласка, введіть Ваше запитання, через деякий час до Вас приєднається оператор.

23:08 Василь: Доброго здоров"я.Через який час некористування інтернетом мені можуть відключити номер? Дякую.

23:15 Оператор 28 Роман: Оператор 28 Роман включився в розмову.

23:15 Оператор 28 Роман: Добрий вечір! Вітаємо Вас на сайті компанії Інтертелеком!
Підкажіть, будь ласка, Ваш код клієнта (код, на який проводите поповнення рахунку)?

23:18 Василь: Зараз пізно,спить дитина,можу її розбудити. На мій погляд це питаня не містить ніякого осбистного навантаження,а є узагальненим для будь кого.Тому хотів почути відповідь,а не питання на питання.

23:20 Оператор 28 Роман: Термін відключення абонентського коду при не оплаті абонентської плати залежить від тарифного плану. В деяких тарифних планах - 6 місяців, в тарифних планах, які діють в даний момент - 3 місяці.

23:20 Василь: Дякую за відповідь

23:21 Оператор 28 Роман: Можу я Вам ще щось підказати?

23:21 Василь: Ні,дякую.

23:21 Оператор 28 Роман: Дякуємо за звернення до інформаційно - довідкового центру компанії Інтертелеком! На все добре! До побачення!

23:21 Василь: До побачення.
Записан
Гуртова та роздрібна торгівля CDMA обладнанням.(модеми,роутери,антени,адаптери,кабель і т.д.)
zahidcdma@gmail.com

Николай

  • Администрация
  • *
  • Благодарность: +215/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 4400
  • Город: на берегу Днепра

На сайті інтертелекому є гаряча безкоштовна телефонна лінія,є онлайнконсультанат - чого туди не звернутися ?  :o

так тогда зачем форумы?
пусть все люди обращаются в поддержку

мне кажется, что человек имеет полное моральное право задать вопрос на форуме, и гнать его палкой в сторону поддержки попрекая тем что он "посмел" задать вопрос на форуме не обязательно
Записан

Василь-Рівне

  • Живу я здесь)))
  • *****
  • Благодарность: +322/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 3008
  • Город: Рівне
  • Модем: 25-ь різних моделей
  • Провайдер: інфоком,укртелеком,інтертелеком
  • Тариф: безліміт

На сайті інтертелекому є гаряча безкоштовна телефонна лінія,є онлайнконсультанат - чого туди не звернутися ?  :o

так тогда зачем форумы?
пусть все люди обращаются в поддержку

мне кажется, что человек имеет полное моральное право задать вопрос на форуме, и гнать его палкой в сторону поддержки попрекая тем что он "посмел" задать вопрос на форуме не обязательно


Та нічого не маю проти,більше того чисто по-людські я Вас розумію-якщо 2000000 абонентів інтертелкому "ломануться " на нетобзор,то Ви від того тількі виграєте.Але в даному випадку в мене виникла підозра,шо цей чоловік м"яко кажучи пише неправду про те,що звертався у техпідтримку і йому не відповіли на таке просте питання.Я перевірив - мені відповили і я це виклав на форумі. В принципі офіційну інформацію кращє отримувати з першоджерел,бо при повній повазі до даного форуму людина може отримати не лише корисну інформацію,а і навпаки некорректну і Ви це бачите,бо кожний може тут писати що завгодно не задумаючись про достовірність викладеного.
Записан
Гуртова та роздрібна торгівля CDMA обладнанням.(модеми,роутери,антени,адаптери,кабель і т.д.)
zahidcdma@gmail.com

Йолка

  • Гость

На сайті інтертелекому є гаряча безкоштовна телефонна лінія,є онлайнконсультанат - чого туди не звернутися ?  :o

так тогда зачем форумы?
пусть все люди обращаются в поддержку

мне кажется, что человек имеет полное моральное право задать вопрос на форуме, и гнать его палкой в сторону поддержки попрекая тем что он "посмел" задать вопрос на форуме не обязательно


Та нічого не маю проти,більше того чисто по-людські я Вас розумію-якщо 2000000 абонентів інтертелкому "ломануться " на нетобзор,то Ви від того тількі виграєте.Але в даному випадку в мене виникла підозра,шо цей чоловік м"яко кажучи пише неправду про те,що звертався у техпідтримку і йому не відповіли на таке просте питання.Я перевірив - мені відповили і я це виклав на форумі. В принципі офіційну інформацію кращє отримувати з першоджерел,бо при повній повазі до даного форуму людина може отримати не лише корисну інформацію,а і навпаки некорректну і Ви це бачите,бо кожний може тут писати що завгодно не задумаючись про достовірність викладеного.


Почнем з того, що провайдери що оператори є є повними роботами-ідіотами.  І так  дзвоню  я  в підтримку,  спочатку  включається рекламна заставка, яка мені  до одного місця. (А я втрачаю свій дорогоцінний час) Потім   введіть один щоб прослухати   непотрібну  інформацію,  введіть 2 щоб  ще раз послухати,  введіть 3... Поки доберешся до потрібного  то вже не хочется нічого, тому що   голос  цього робота    так як цвяхи забивають  у вуха.  Я коли слухаю  ці відповіді автовідповідача то проклинаю дітей  цих   людей що там   це зробили.  Тим більше, що  коли  дзвонить в підтримку  то    99,99% що інтернету не має і  ніякі форуми не доступні!     Але от ці падлюки з підтримки,  це фактично банда з  круговою порукою.  Начальник набирає туди людей як  правило з родини  чи знайомих,   тому  пожалітися на  неякісно надані послуги немає кому. Пора брати вила і всіх  з підтримки  штрикати доки вони не стануть   адекватними і привітними.

Також не  адекватні адміни цьтого форуму, що придумали вводити подвійну капчу  не тільки при реєстрації а   і після кожного когментаря.
Записан

DenisL

  • Частенько тут
  • ***
  • Благодарность: +57/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 213
  • Город: Луганская область
  • Модем: нет
  • Провайдер: Монополист
  • Тариф: Дорогой
  • Антенна: нет

Обратитесь в центр поддержки ит. мол тат и так вы все гавнюки и на форум напишите что вас неустраивает например сюда http://netobzor.org/forum/index.php?board=11.0
Записан

Vitalik

  • metra.net.ua
  • Администрация
  • *
  • Благодарность: +1360/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 12365
  • Город: Киев, а найти хоть на Марсе
  • Модем: Модный
  • Провайдер: Интертелеком, Lifecell
  • Тариф: Специально обученый)
  • Антенна: В порядке
  • Мобильный интернет - это просто!

Також не  адекватні адміни цьтого форуму, що придумали вводити подвійну капчу  не тільки при реєстрації а   і після кожного когментаря.

Оффтопик:
"и кошку вы...би, чтобы не царапалась!"
Общее время, проведенное на форуме: 107 дней, 22 часов и 47 минут.
Ни разу, при вводе сообщения, не вводил капчу.
С крайним не ув. Неадекватный админ

r0m1rez

  • Модератор 3G дилер
  • *
  • Благодарность: +413/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2515
  • Город: Київ
  • Провайдер: lifecell
  • Тариф: Лайфхак Контракт

Також не  адекватні адміни цьтого форуму, що придумали вводити подвійну капчу  не тільки при реєстрації а   і після кожного когментаря.
какой "адекватный" юзер с 1 сообщением на форуме - начать поливать повидлом всех и вся с порога
Записан