Нетобзор - форум про интернет

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.


Расширенный поиск  

Автор Тема: Українські мобільні оператори переділять нові частоти і піднімуть ціни  (Прочитано 369 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

progonovАвтор темы

  • Частенько тут
  • ***
  • Благодарность: +10/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 154
  • Город: Березань
  • Модем: оптика
  • Провайдер: Vamnnet 70/35 Мбіт/с
  • Тариф: Кристалл Оптимальний-- до 100 Мбіт/с

На українському ринку зв’язку гряде грандіозний переділ частотного ресурсу в діапазоні 800-900 МГц. Перерозподіл чинного спектра намічено Нацкомзв’язку (НКРЗІ) на квітень 2019 року. Там вважають правильною видачу ліцензії без тендеру на вже використовувані операторами частоти, передає UBR.ua.
Скрытый текст
  Частотний спектр в цьому діапазоні розподілено нерівномірно між операторами, а також використовується військовими і для аналогового телебачення. Тому мобільників потрібно буде переконати поділитися ресурсом один з одним.

Найскладніше буде вмовити Київстар, кажуть експерти. За словами телеком експерта Романа Химича, в 2009 році в результаті об’єднання з УРС (ТМ Білайн) Київстар консолідував близько половини всіх частот в цьому діапазоні. Тепер Vodafone і lifecell вимагають здійснити перерозподіл спектра. Якщо цього не зробити, інші оператори (і їх абоненти) виявляться в дискримінаційних умовах. «Основною перешкодою є наявність дуже великих дисбалансів в розподілі 900 МГц частот. З огляду на те, що акціонери Київстар заплатили свого часу $ 230 млн, завдання знайти влаштовує всіх рішення виглядає непростий », – помітив Роман Химич.

У той час як у одних операторів надлишок частот, у інших ресурсу не вистачить одночасно і на розвиток мереж в нових стандартах і на підтримку тих, які працюють зараз. Але якщо оператори все-таки отримають можливість використовувати 900 МГц для 3G / 4G, вони використовують уже наявне обладнання (базові станції, вишки, передавачі), активувавши підтримку відповідних стандартів. «Ми завжди послідовно виступали за упорядкування частотного ресурсу в діапазоні 800/900 МГц між операторами шляхом перерозподілу частот, на підставі спільної заяви операторів, що повністю відповідає чинному законодавству України. На сьогодні у операторів великої трійки вже розгорнуті мережі в 900-му діапазоні з дуже широким покриттям в сільській місцевості. Проблема в тому, що ці мережі можуть використовувати тільки GSM технологію, хоча нове покоління базових станцій може працювати одночасно в режимі 2G / 3G або в режимі 2G / 4G. Чи не будуть потрібні величезні інвестиції в будівництво нових мереж », – розповіли в Київстар.

800-900 Мгц діапазон – здебільшого допоміжний, і при ефективному використанні спільно з іншими частотами дозволяє забезпечити більш широке покриття. Що актуально на територіях з невисокою щільністю населення – уздовж магістралей, в селах, де раніше був недоступний швидкісний інтернет. «Для ефективного розподілу необхідно, на наш погляд, проаналізувати весь 900/800 спектр – і операторський, і військовий, і той, який знаходиться в процесі вивільнення як« цифровий дивіденд »(аналогове ТБ). Ми готові опрацьовувати всі можливі варіанти для взаємовигідного і максимально ефективного використання спектра спільно з регулятором та іншими учасниками ринку. Ми вже в цьому процесі », – розповіла UBR.ua директор з корпоративного управління і контролю Vodafone Україна Ольга Дейнега.

З практичної точки зору, після розподілу частотного ресурсу, покращиться доступність послуг швидкісної передачі даних в сільській місцевості. Йдеться про скорочення горезвісного «цифрового розриву». Але в першу чергу, говорять експерти, частоти 800-900 МГц потрібні для збільшення «охоплення» мереж як 3G, так і 4G зв’язку. Наприклад, щоб забезпечити доступ до нових технологій жителям сільської місцевості, де переважають термінали 3G.

У працюючих мережах 3G вже спостерігається вибухове зростання трафіку. Але міжнародний досвід показує, що без запуску нових технологій і освоєння нових діапазонів, частот, мережі 3G незабаром не впораються з навантаженням, і швидкість інтернет доступу буде постійно знижуватися. «4G – це істотне збільшення ємності мережі. І як наслідок – підвищення швидкості передачі даних, яке дозволить споживати контент в найвищій якості практично без помітних затримок. Це більш зручний серфінг в інтернеті: сторінки відкриваються моментально. З 4G розвиток технологій М2М, хмарних рішень, IoT, Smart City дозволить створити і нові робочі місця і принести нові сервіси для багатьох клієнтів », – кажуть в Київстар.

Запуск 4G на частотах 800/900 МГц означає, що в селах, де фіксований інтернет розвинений погано або взагалі відсутня, люди зможуть, у багатьох випадках, використовувати 4G-підключення як заміну фіксованого доступу – щоб дивитися фільми, лекції, спілкуватися з близькими, дивитися відео, і отримувати всі переваги нових технологій, які доступні в мегаполісах. «Базові станції, що працюють в діапазонах 2600 МГц і 1800 МГц, добре підходять для міст. А ми хочемо, щоб швидкісний доступ в інтернет на основі технологій 3G і LTE був доступний для всіх жителів України. Ми вважаємо, що упорядкування спектра 800/900 МГц дуже важливо для впровадження нових технологій 3G, 4G, і в майбутньому 5G », – запевнили UBR.ua

Безумовно, поява швидкісного інтернет доступу (ШПД) простимулює і споживання послуг. Абоненти в сільській місцевості не розпещені швидкісним інтернетом, тому можна очікувати значне зростання споживання, а значить, і доходів мобільних операторів. «З переходом на масове споживання 4G обсяг трафіку зростає. Це підтверджує і весь європейський досвід, спостерігаємо зростання споживання мобільного інтернету і в Україні – на даний момент близько 40%. Ми оновлюємо тарифи з урахуванням зростаючого споживання. У нових пропозиціях – великі обсяги інтернету, а також – послуги з міжнародної практики Vodafone – своєрідні «абонементи» на безлімітний доступ до найбільш популярним в 4G послуг: можливість дивитися і завантажувати відео, спілкуватися в соціальних мережах або месенджерах », – розповіла Ольга Дейнега.

Свою лепту у формування тарифної сітки операторів може внести і підсумкова вартість ліцензії НКРЗІ, кажуть експерти. За приблизними оцінками, мобільники можуть викласти за них декількох мільярдів гривень. «Тарифи будуть тільки рости, безвідносно розгортання 4G в діапазоні 900 МГц. Якщо держава не встоїть перед спокусою подоїти операторів в черговий раз, тарифи будуть рости швидше. А скарг на зв’язок не стане менше, оскільки замість «у мене немає зв’язку в селі» будуть скаржитися на «зв’язок є, але жахливо повільна» або «є, не така швидка, як в місті». Сприйняття якості зв’язку залежить від багатьох факторів, в тому числі суб’єктивних », – помітив Роман Химич.   
Записан

Mr.Alex

  • https://firmware.center/
  • Модератор форума
  • *
  • Благодарность: +1280/-0
  • Онлайн Онлайн
  • Сообщений: 10069
  • Город: KharkOFF city
  • Модем: DrayTek2130
  • Провайдер: Kyivsral
  • Тариф: Big full sucks
  • Антенна: WiFi2405GL
  • Раздаю БАНаны, налетай! Ночной и злой модератор.

і піднімуть ціни
..та будуть "смоктати" з мого боку, тобто - втратять клієнта. на запитання від операторів, чому перестав користуватись їхніми послугами - відповідав просто, що оператор не протистоїть "зажершимся" державним керівникам, а "перекладає тягар" на "плечі" абонентів. тому може робити висновки: раніше від абонента "капала" хоч якась "копійчина", а тепер не буде взагалі нічого "капати". нехай мені буде тільки "гірше", але користувач "голосує" - своїм гаманцем, а не державним.

Newred

  • 1sell.com.ua
  • Постоялец
  • ****
  • Благодарность: +82/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 384
  • Город: Киев
  • Провайдер: Berline
  • Тариф: 1Gb 150грн

і піднімуть ціни
Так уже нет куда поднимать ...
Даю подсказку - делайте услугу на 20 дней, а не 28.
8 дней уже не решают, а доходы на треть вырастут)

len_non

  • Ненавижу Интертелеком за наплевательское отношение к абонентам!!!!!
  • Живу я здесь)))
  • *****
  • Благодарность: +99/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 1733
  • Модем: немає
  • Провайдер: NETip
  • Тариф: DOM_SN_15
  • Антенна: немає

і піднімуть ціни
..та будуть "смоктати" з мого боку, тобто - втратять клієнта. на запитання від операторів, чому перестав користуватись їхніми послугами - відповідав просто, що оператор не протистоїть "зажершимся" державним керівникам, а "перекладає тягар" на "плечі" абонентів. тому може робити висновки: раніше від абонента "капала" хоч якась "копійчина", а тепер не буде взагалі нічого "капати". нехай мені буде тільки "гірше", але користувач "голосує" - своїм гаманцем, а не державним.
Все вірно, вирішили за рахунок абонентів виїхати, а хуху не хохо?? З мого боку не дочекаєтесь, є білайновський давній пакет лежав чекав свого часу 1,50 в день здійснення дзвінка, звоню не часто побачимо хто виграв перейду на той стартовий, хай мені буде гірше, але 75 чи 155 платити не буду пішли вони лісом.
Записан