Нетобзор - форум про интернет

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.


Расширенный поиск  

Автор Тема: Вопрос к дилеру  (Прочитано 2340 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

flashmaxАвтор темы

  • Новичок
  • *
  • Благодарность: +1/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 23
  • Город: Луцьк
  • Модем: W801
  • Провайдер: Intertelecom
  • Тариф: 139
Re: Вопрос к дилеру
« Ответ #15 : 07 Сентябрь 2017, 21:23:08 »

Мова йде про нас. Є така пісенька : кто людям помагает тот тратит время зря, хорошими делами прославиться нельзя - Шапокляк.  Колись років з три назад цей чоловік для КОГОСЬ купив у нас дві 801-х сієрри з якої ціллю не знаю, але схоже щоб перепродати і щось там заробити. Нічого не маю проти, я тількі за. На даний час одна сієрра здохла, відновити ми її не змогли - запропонував йому відправити на ремонт в інше місто, можливо тим людям вдалося бо оживити. Він відмовився,  спитавши чи можна номер перенести на інший роутер, я сказав, що без проблем, якщо підключали ми, то зробимо безкоштовно (кто людям помагает тот тратит время зря, хорошими делами прославиться нельзя - Шапокляк), але якщо підключення не наше, то за певну суму. Отримали від нього номер, він рівненський, але не наш, людина почала хамити, я ввічливо йому відповів, що в такому випадку відмовляюсь продати нове обладнання яке він замовив і відправив цю сієру йому назад. Як би не було хамства, а була нормальна поведінка, то ми би йому це все зробили і так, але на "розпальцовку" у мене реакція лише одна - до побачення!    Моя думка щодо ситуації, не виключаю, що ми її і підключали, але та людина якій він перепродав сієрру скоріш за все змінила тариф і перепідключила номер вже у іншого ділера і оформляв він не на себе на когось іншого, бо ні по його фамілії, ні по його номеру телефону ніякого інформації ми ні в 1С ні в інших базах не знайшли. Отака історія, я вважаю, що потрібно бути перш за все людиною, вести себе ввічливо і не хамити, і тоді буде все добре, бо заслужиш відповідне людське ставлення, а якщо ти розпальцований пуп землі, то тоді можна отримати зовсім не ту відповідь на яку очікуєш, якось так.


приведіть скрін, де я хамив ? ніякого поганого слова від мене не було. не потрібно обманювати.

модеми я купував двом знайомим, кожного місяця їх поповнював, всі проблеми з модемами, вирішувались виключно через мене.
ніхто їх не перепрошивав крім вас.
тай який смисл мені було їхати чи пересилати їх у Рівне? (щоб перепідклюити)
тим паче, у АССА видно що реєстрація була в той же час, що і купівля модемів
про прізвище не памятаю, але здається що мене взагалі не питали при купівлі, на кого реєструвати.


Записан

Vitalik

  • metra.net.ua
  • Администрация
  • *
  • Благодарность: +1084/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 10149
  • Город: Киев, а найти хоть на Марсе
  • Модем: ZTE AC70
  • Провайдер: Интертелеком, Lifecell
  • Тариф: Специально обученый)
  • Мобильный интернет - это просто!
Re: Вопрос к дилеру
« Ответ #16 : 07 Сентябрь 2017, 21:27:34 »

Мне добавить нет чего. Василий прав в данной ситуации.

flashmaxАвтор темы

  • Новичок
  • *
  • Благодарность: +1/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 23
  • Город: Луцьк
  • Модем: W801
  • Провайдер: Intertelecom
  • Тариф: 139
Re: Вопрос к дилеру
« Ответ #17 : 07 Сентябрь 2017, 21:28:44 »

Мне добавить нет чего. Василий прав в данной ситуации.
в чому саме правий?
« Последнее редактирование: 07 Сентябрь 2017, 21:38:52 от flashmax »
Записан

Василь-Рівне

  • Живу я здесь)))
  • *****
  • Благодарность: +262/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2701
  • Город: Рівне
  • Модем: 25-ь різних моделей
  • Провайдер: інфоком,укртелеком,інтертелеком
  • Тариф: безліміт
Re: Вопрос к дилеру
« Ответ #18 : 07 Сентябрь 2017, 21:37:43 »

приведіть скрін, де я хамив ? ніякого поганого слова від мене не було. не потрібно обманювати.

я в шоці, що ви не признаєте свої номера - розпальцовка
смисл переливати з пустого в порожнє  - розпальцовка
 Я за нормальне спілкування, тоді буде нормальний результат, а затикати мені рота натякаючи, що я балабол - смисл переливати з пустого в порожнє якої відповіді на ЦЕ Ви від мене очікували?  Я в курсі, що зараз продавці обладнання CDMA бідують і трясуться за кожну копійку, бо тут вже дуже важко хоч щось заробити, тому і принижуються перед хамами, а дарма, бо приниження робить хамство брутальнішим і тих пару гривень заробітка того не вартують.
P.S. Ви звинуватили мене в брехні - можете вибачитись. І взагалі навіщо оце було цю тему роздмухувати, роутер Вам повернутий, я нічого Вам не винний, знайшли собі іншого  правильного продавця, який Вам швиденько і головне безкоштовно зробить заміну обладнання, видасть на руки чапкод і ніяких проблем, навіщо стількі тілорухів, Га ?  :o
« Последнее редактирование: 07 Сентябрь 2017, 22:03:01 от Василь-Рівне »
Записан
Гуртова та роздрібна торгівля CDMA обладнанням.(модеми,роутери,антени,адаптери,кабель і т.д.)
zahidcdma@gmail.com

flashmaxАвтор темы

  • Новичок
  • *
  • Благодарность: +1/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 23
  • Город: Луцьк
  • Модем: W801
  • Провайдер: Intertelecom
  • Тариф: 139
Re: Вопрос к дилеру
« Ответ #19 : 07 Сентябрь 2017, 21:41:59 »

я в шоці, що ви не признаєте свої номера - розпальцовка
смисл переливати з пустого в порожнє  - розпальцовка
це далеко не хамство, я просто привів факт (переписка у нас довга, а толку немає)
тому що я на 100% знаю, що я вам особисто переводив кошти за модеми і підключення
і номера з того часу  не змінювались, це видно по скріну вище
« Последнее редактирование: 07 Сентябрь 2017, 21:52:13 от flashmax »
Записан

r0m1rez

  • Модератор 3G дилер
  • *
  • Благодарность: +346/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2280
  • Город: Киев
  • Модем: разные
  • Провайдер: Интертелеком / lifecell
  • Тариф: Техникс 10
Re: Вопрос к дилеру
« Ответ #20 : 07 Сентябрь 2017, 21:42:30 »

Мне добавить нет чего. Василий прав в данной ситуации.
в чому саме правий?
а потому шо гладіолуси...
ну ты то чего здесь свои 5 копеек вставил? ты дилер?

Vitalik

  • metra.net.ua
  • Администрация
  • *
  • Благодарность: +1084/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 10149
  • Город: Киев, а найти хоть на Марсе
  • Модем: ZTE AC70
  • Провайдер: Интертелеком, Lifecell
  • Тариф: Специально обученый)
  • Мобильный интернет - это просто!
Re: Вопрос к дилеру
« Ответ #21 : 07 Сентябрь 2017, 21:53:41 »

Мне добавить нет чего. Василий прав в данной ситуации.
в чому саме правий?


Объясню. Василий, не тот из продавцов, который будет отказываться от своих слов. Если он говорит, то он выполняет. Зная его уже несколько лет, были случаи, что совершал продажи себе в убыток, так как до этого пообещал. Он из тех дилеров, которые ведут все записи своих продаж, как собственно и я. И если, говорю сейчас про себя, номер не был мной тронут, то его по простому нет у меня в записи, сколько бы мне этого не доказывали. Думаю что и у него аналогично. Подай в суд, деньги ведь не проблема, оператор выдаст для суда все логи по первому требованию. Но это не произойдет, так как где-то ошибка с твоей стороны.
Не защищаю Василия, просто смотрю на вещи объективно и понимаю о чем говорю. И в добавок, был бы нормальный диалог, уверен, что он бы пошел на встречу. Именно поэтому предпочитаю переписку, так как первый звоночек не правды это:
"приведіть скрін, де я хамив ?"
А в переписке это просто.

flashmaxАвтор темы

  • Новичок
  • *
  • Благодарность: +1/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 23
  • Город: Луцьк
  • Модем: W801
  • Провайдер: Intertelecom
  • Тариф: 139
Re: Вопрос к дилеру
« Ответ #22 : 07 Сентябрь 2017, 22:02:31 »

Объясню. Василий, не тот из продавцов, который будет отказываться от своих слов. Если он говорит, то он выполняет. Зная его уже несколько лет, были случаи, что совершал продажи себе в убыток, так как до этого пообещал. Он из тех дилеров, которые ведут все записи своих продаж, как собственно и я. И если, говорю сейчас про себя, номер не был мной тронут, то его по простому нет у меня в записи, сколько бы мне этого не доказывали. Думаю что и у него аналогично. Подай в суд, деньги ведь не проблема, оператор выдаст для суда все логи по первому требованию. Но это не произойдет, так как где-то ошибка с твоей стороны.
Не защищаю Василия, просто смотрю на вещи объективно и понимаю о чем говорю. И в добавок, был бы нормальный диалог, уверен, что он бы пошел на встречу. Именно поэтому предпочитаю переписку, так как первый звоночек не правды это:
"приведіть скрін, де я хамив ?"
А в переписке это просто.

я розумію, що новачку  тут віри немає, і Василь тут має супер репутацію і все таке
але я створив тему, не щоб когось опоганити, просто хочу розібратись де закралась помилка, так як з своєї сторни, її точно немає
та й не в грошах справа

повторю знову, модеми крім Василя, ніхто в руки не брав, можливо при купівлі він комусь заніс на підключення
та й у нас номера всій йдуть 033.... а 036... це вже Рівне

ви теж вважаєте речення "я в шоці ...." та "з пустого в порожнє", хамством ?
Записан

Василь-Рівне

  • Живу я здесь)))
  • *****
  • Благодарность: +262/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2701
  • Город: Рівне
  • Модем: 25-ь різних моделей
  • Провайдер: інфоком,укртелеком,інтертелеком
  • Тариф: безліміт
Re: Вопрос к дилеру
« Ответ #23 : 07 Сентябрь 2017, 22:14:05 »

Я втомився, давайте так - в середу ми Вам все робимо безкоштовно, але ... мусите зробити висновки - спілкування без емоцій та метафор і якщо Вам пропонують від щирого серця безкоштовну послугу, то за неї спочатку потрібно подякувати ( я не впевнений що абсолютно всі ділери-субділери роблять заміну обладнання безкоштовно), а вже потім спробувати ввічливо розібратись чого її продавець не може виконати і де тут помилка. Ок?
Записан
Гуртова та роздрібна торгівля CDMA обладнанням.(модеми,роутери,антени,адаптери,кабель і т.д.)
zahidcdma@gmail.com

Василь-Рівне

  • Живу я здесь)))
  • *****
  • Благодарность: +262/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2701
  • Город: Рівне
  • Модем: 25-ь різних моделей
  • Провайдер: інфоком,укртелеком,інтертелеком
  • Тариф: безліміт
Re: Вопрос к дилеру
« Ответ #24 : 07 Сентябрь 2017, 22:20:23 »

можливо при купівлі він комусь заніс на підключення
Ви до цих пір ніяк не можете зрозуміти, що навіть ці слова можуть бути любим ділером сприйняті як образа, бо вони не відповідають дійсності і такі недолугі фантазії вже є свого роду образою. Ви це розумієте чи ні, що це є натяком на непрофесійність людини репутацію якої Ви намагаєтесь спаплюжити?
Дивний Ви чоловік, чєсне слово.
Записан
Гуртова та роздрібна торгівля CDMA обладнанням.(модеми,роутери,антени,адаптери,кабель і т.д.)
zahidcdma@gmail.com

flashmaxАвтор темы

  • Новичок
  • *
  • Благодарность: +1/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 23
  • Город: Луцьк
  • Модем: W801
  • Провайдер: Intertelecom
  • Тариф: 139
Re: Вопрос к дилеру
« Ответ #25 : 07 Сентябрь 2017, 22:21:22 »

Я втомився, давайте так - в середу ми Вам все робимо безкоштовно, але ... мусите зробити висновки - спілкування без емоцій та метафор і якщо Вам пропонують від щирого серця безкоштовну послугу, то за неї спочатку потрібно подякувати ( я не впевнений що абсолютно всі ділери-субділери роблять заміну обладнання безкоштовно), а вже потім спробувати ввічливо розібратись чого її продавець не може виконати і де тут помилка. Ок?

Зрозумійте мене, мене цікавить перш за все, помилка,тут уже діло принципа
знайшов в приваті квитанцію на сумму 1321 за два модеми і підключення - 2015-01-22 12:34:48
тобто я ніяк фізично не міг перепідключити модеми, так як отримав їх після цієї дати, а в АССА підключення датується 22,01,2015
Записан

flashmaxАвтор темы

  • Новичок
  • *
  • Благодарность: +1/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 23
  • Город: Луцьк
  • Модем: W801
  • Провайдер: Intertelecom
  • Тариф: 139
Re: Вопрос к дилеру
« Ответ #26 : 07 Сентябрь 2017, 22:30:11 »

Ви до цих пір ніяк не можете зрозуміти, що навіть ці слова можуть бути любим ділером сприйняті як образа, бо вони не відповідають дійсності і такі недолугі фантазії вже є свого роду образою. Ви це розумієте чи ні, що це є натяком на непрофесійність людини репутацію якої Ви намагаєтесь спаплюжити?

Вибачте, якщо вас ці слова образили.
Але, як ви знаєте що праві, так і я знаю що я правий.
І тему я створив, замітьте, не для того, щоб вас спаклюжити, а щоб розібратсь.
І ім`я вашого не називав

желізні докази я привів вище
Записан

Vitalik

  • metra.net.ua
  • Администрация
  • *
  • Благодарность: +1084/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 10149
  • Город: Киев, а найти хоть на Марсе
  • Модем: ZTE AC70
  • Провайдер: Интертелеком, Lifecell
  • Тариф: Специально обученый)
  • Мобильный интернет - это просто!
Re: Вопрос к дилеру
« Ответ #27 : 07 Сентябрь 2017, 22:33:26 »

flashmax, новичок, или не новичок, все равны. Если я буду не прав, кидайте в меня камнями. Но почему-то этого никто не делает. С Василием у меня тоже был спор, и очень сильный, постояльцы очень все хорошо помнят. Но тут, когда сторона права, то извини меня, ты не прав. Оплата ничего не доказывает. И опять же, была фраза: "дело не в деньгах". Тогда в чем? Мир по Брюсичу защищаем? У меня лично несколько 10-ков тысяч данных на каждое действие, уверен что и у Василия аналогично, иначе бы он не говорил. Если я не вижу номера, который ко мне по каким либо ситуациям не попадал, я так и говорю: данный номер через меня не проходил! И хоть ты мне об стенку бейся, ничего не докажешь. Так как только мне озвучивается номер, я его вношу в базу, чтобы потом таких случаев не возникало вообще! А если и возникает, то идут они, может не обманщики, может просто не разобравшиеся, куда угодно. Пойми, это те же логи, в которых увы...а если на модеме номер сменили, а потом вернули на тот что был и тебе принесли, что тогда? А может я могу таких может столько придумать, что даже офигеешь от вариантов мыслей обычного обывателя?
Подведем итог. flashmax, ты чего хочешь, с учетом что деньги не проблема?

Vitalik

  • metra.net.ua
  • Администрация
  • *
  • Благодарность: +1084/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 10149
  • Город: Киев, а найти хоть на Марсе
  • Модем: ZTE AC70
  • Провайдер: Интертелеком, Lifecell
  • Тариф: Специально обученый)
  • Мобильный интернет - это просто!
Re: Вопрос к дилеру
« Ответ #28 : 07 Сентябрь 2017, 22:39:31 »

Был на этой неделе случай, звонок и диалог после приветствий:
- телефон надо сделать!
- какой?
- лыжи
- модель?
- не помню, сейчас барышня напишет
- что с ним?
- та сбросили на завод, номер ушел, вообще все!
- ну если чуть барышня разбирается, в принципе могу попробовать, обещать не могу...
Обращение барышни:
- добрый день
А вот сейчас, я смотрю переписку, и у барышни, с середины лета, никто на дешевой лыже не может евдо запустить
- добрый, так я смотрел это тело
- та я уже поняла...
- а зачем врать, что все ушло?
Вопрос остался без ответа...Ничего не напоминает? И кстати, по девайсу можно понять, перепрограмился он, или нет. Это так, на заметку.

flashmaxАвтор темы

  • Новичок
  • *
  • Благодарность: +1/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 23
  • Город: Луцьк
  • Модем: W801
  • Провайдер: Intertelecom
  • Тариф: 139
Re: Вопрос к дилеру
« Ответ #29 : 07 Сентябрь 2017, 22:44:21 »

Оплата ничего не доказывает. И опять же, была фраза: "дело не в деньгах". Тогда в чем? Мир по Брюсичу защищаем? У меня лично несколько 10-ков тысяч данных на каждое действие, уверен что и у Василия аналогично, иначе бы он не говорил. Если я не вижу номера, который ко мне по каким либо ситуациям не попадал, я так и говорю: данный номер через меня не проходил! И хоть ты мне об стенку бейся, ничего не докажешь. Так как только мне озвучивается номер, я его вношу в базу, чтобы потом таких случаев не возникало вообще! А если и возникает, то идут они, может не обманщики, может просто не разобравшиеся, куда угодно. Пойми, это те же логи, в которых увы...а если на модеме номер сменили, а потом вернули на тот что был и тебе принесли, что тогда? А может я могу таких может столько придумать, что даже офигеешь от вариантов мыслей обычного обывателя?
Подведем итог. flashmax, ты чего хочешь, с учетом что деньги не проблема?
як це оплата нічого не доказує?
були переведені кошти за модеми, по суммі можна зрозуміти що вони йшли з підключенням (думаю і сам Василь прикіне що так і було на той час)
інших модемів у Василя я не купував
і в АССА  видно і номер, і дату
так діло не в модемі а в номері, немає значення чи його туди сюди міняли, тай один з власників мій друг, інший його друг, вони взагалі не шарять в модемах, навіть пароль змінити, і нікому не носили це точно


я вже писав, що просто хочу розібратися, де закралась помилка
як би я хотів опоганити Василя та його контору - то слід було очікувати тему: шахрай бла бла
тай як би тут Василь не відписався, я його ім`я, не назвав би
і від Василя я не прошу безкоштовно перенести номер, ПРОСТО РОЗІБРАТИСЯ. Більш не питайтеся у чому полягає смисл цієї теми!
Записан