Нетобзор - форум про интернет

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.


Расширенный поиск  

Автор Тема: 633 помилка  (Прочитано 838 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Myroslav_DАвтор темы

  • Новичок
  • *
  • Благодарность: +0/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 7
  • Город: Івано-Франківськ
  • Модем: um175
  • Провайдер: Intertelecom
  • Тариф: безліміт
633 помилка
« : 19 Апрель 2017, 20:01:21 »

Вітаю.
Пару днів назад чудова операційна система Windows 10 оновилася і обидва модеми які в мене є почали видавати 633 помилку при підключенні, до цього оновлення обидва працювали без проблем.
 Що було зроблено:
0) Перезагрузка вінди
1) видалення і встановлення драйверів для кожного модему окремо
2) десь прочитав що може бути конфлікт драйверів і потрібно в безпечному режимі видалити драйвери які конфліктують, але таких не виявилося
3) морочив голову підтримці інтертелекому
 але нічого не допомогло. Підкажіть будь ласка в яку сторону копати. Дякую
Записан

Sanya

  • Модератор 3G дилер
  • *
  • Благодарность: +259/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 1838
  • Модем: Huawei EC 5321u-1, хаєр
  • Провайдер: інтертелеком
  • Тариф: Турбо безліміт 100, Безлімітний смартфон
Re: 633 помилка
« Ответ #1 : 19 Апрель 2017, 21:35:37 »

двічі сам стикався з подібною бідою (проблема саме на 10 )
у сетевих підключеннях - було створено ще одне підключення
з параметрами інтертелекома у якого висів статус підключено
і невимикалось   :'(

так як клієнти стояли над головой і часу ковирятись не було просто робив відкат системи (відновлення системи через точки)
дане підключення зникало і все починало працювати  O0

на 7 і хр не бачив ні разу  --()  а з 10 до мене мало заходять, не було часу вдоволь поковирятись  :-X

дивись не до драйвера а до вотчерів (вза менеджер або алтеловський)
пройдись в папочці   Панель управления\Сеть и Интернет\Сетевые подключения  - перевір всі зєднання
можливо якесь і блокує модем  :o
на крайняк  "зброс сетевих настройок "

8.00 - 20.30 - офлайн

Sanya

  • Модератор 3G дилер
  • *
  • Благодарность: +259/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 1838
  • Модем: Huawei EC 5321u-1, хаєр
  • Провайдер: інтертелеком
  • Тариф: Турбо безліміт 100, Безлімітний смартфон
Re: 633 помилка
« Ответ #2 : 19 Апрель 2017, 21:46:44 »

1. чудова система 10 - моє іхмо  :-\  хоча  у мене більшість клієнтів користувачі інтертелекому через те я її і недолюблюю)
2. сталось після встановлення оновлень - тут тобі і відповідь
3. драйвера тут ні при чому
4. техпідтримка нічим не поможе ( віддалено важко діагностувати)



був у мене 5 років тому коли я був ще геть зеленим курйоз
 дзвонить клієнт - не підключається інтернет
помилка 678, по білінгу модема не видно,
так як модем замотаний ізолентою - індикатора не можна побачити, а вотчером клієнт не вміє користуватись і про рівень сигналу інфи 0
я з гаряча ставлю діагноз - модем не бачить покриття і потрібно купувати новий
клієнт розстроєний бере комп, модем, гроші і приїздить до мене

.....

у створеному підключенні - банально збитий номер набору #777  :P

аналогічно і тут - помилка вказує на проблему з модемом або драйверами,
а виходячи з опиту  sk - собака зарита не тут
Записан
8.00 - 20.30 - офлайн

Myroslav_DАвтор темы

  • Новичок
  • *
  • Благодарность: +0/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 7
  • Город: Івано-Франківськ
  • Модем: um175
  • Провайдер: Intertelecom
  • Тариф: безліміт
Re: 633 помилка
« Ответ #3 : 19 Апрель 2017, 22:27:56 »

Дякую за відповідь, зайвих підключень немає, єдине що здалось підозрілим що на кожен порт окремий модем вибиває, чи так повинно бути? Підкажіть що шукати у вза менеджері. І ще якщо вибрати підключення інтертелекомівське і зайти у вкладку безпека то вибиває таку помилку: "не вдалося завантажити дані прос сценарії. Помилка 615 : The specified port was not found" на віндовс 7 на іншому комп'ютері таку помилку не вибиває і обидва модеми прекрасно працюють
А відкатувати вінду не варіант.
« Последнее редактирование: 19 Апрель 2017, 22:40:54 от Myroslav_D »
Записан

Сергей (интертелеком)

  • Модератор 3G дилер
  • *
  • Благодарность: +374/-0
  • Онлайн Онлайн
  • Сообщений: 2262
  • Город: Каменец-Подольский
  • Модем: разные
  • Провайдер: интертелеком-(представитель)
  • Тариф: дилерский
  • Готов помочь в любое врямя по возможности
Re: 633 помилка
« Ответ #4 : 20 Апрель 2017, 16:45:34 »

решение проблемы
1-вставить модем
2- в ручную удалить дрова (в деспечере устройст в модемах и ком портах)
3-вытянуть модем
4-презагрузить
5-после того как загрузится вставить модем именно в то юсб в котором стоял и удалили дрова и пользоваться дальше  :)
если не поможет то тогда чуть по другому-если не поможет напишите тут напишу как дальше
Записан
Прошиваю модемы онлайн!
Подключаю к Интертелекому онлайн   CDMA iPhone 4 и iPad 2
На вооружении имеется -    DC-Unlocker.   DFS Evolution.   RIFF Box.   Omnia Repair Tool.   Medusa PRO Box.   Volcano box . Octoplus LG Tool + Samsung Tool.  InfinityBox. RBSoft Mobile Tool. MRT Box.  TL866

Myroslav_DАвтор темы

  • Новичок
  • *
  • Благодарность: +0/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 7
  • Город: Івано-Франківськ
  • Модем: um175
  • Провайдер: Intertelecom
  • Тариф: безліміт
Re: 633 помилка
« Ответ #5 : 20 Апрель 2017, 20:41:37 »

решение проблемы
Дякую за пораду, на жаль не допомогло, на UM175 і надалі вибиває 633 помилку, а на u720 видало 797 помилку, хоча на інших портах видає все ту ж 633
Записан

Сергей (интертелеком)

  • Модератор 3G дилер
  • *
  • Благодарность: +374/-0
  • Онлайн Онлайн
  • Сообщений: 2262
  • Город: Каменец-Подольский
  • Модем: разные
  • Провайдер: интертелеком-(представитель)
  • Тариф: дилерский
  • Готов помочь в любое врямя по возможности
Re: 633 помилка
« Ответ #6 : 21 Апрель 2017, 10:30:22 »

тогда так-
1-вставить модем
2- в ручную удалить дрова (в деспечере устройст в модемах и ком портах) - Проделать это во всех юсб
3-вытянуть модем
4-Для того, чтобы воспользоваться способом, зайдите в «Все параметры» — «Обновление и безопасность» — «Восстановление». Затем, в разделе «Особые варианты загрузки» нажмите «Перезагрузить сейчас».
После перезагрузки, пройдите по следующему пути: «Диагностика» — «Дополнительные параметры» — «Параметры загрузки» и нажмите кнопку «Перезагрузить». После перезагрузки появится меню выборов параметров, которые будут использоваться в этот раз в Windows 10.
Для того, чтобы отключить проверку цифровой подписи драйверов, выберите соответствующий пункт, нажав клавишу 7 или F7. Готово, Windows 10 загрузится с отключенной проверкой, и вы сможете установить неподписанный драйвер.
5-после того как загрузится вставить модем по очереди во все юсб чтоб поставились драйвера-проверить интернет
6-просто перезагрузить

в таком случае помогает 99.9 процента-если нет то только откат системы на тот момент когда работало нормально
 
Инструкция как пользоваться модемами на виндовс 8-8.1-10
1-включить устройство
2-вставить модем
3-зайти в интернет (после того как закончили пользоваться интернетом)
4-отключить интернет
5-вытянуть модем
6-выключить или перезагрузить комп или ноут


ТОЛЬКО ТАК!
если это не поможет то есть ещё один способ - но думаю что всё будет нормально
« Последнее редактирование: 21 Апрель 2017, 10:41:34 от Сергей (интертелеком) »
Прошиваю модемы онлайн!
Подключаю к Интертелекому онлайн   CDMA iPhone 4 и iPad 2
На вооружении имеется -    DC-Unlocker.   DFS Evolution.   RIFF Box.   Omnia Repair Tool.   Medusa PRO Box.   Volcano box . Octoplus LG Tool + Samsung Tool.  InfinityBox. RBSoft Mobile Tool. MRT Box.  TL866

Myroslav_DАвтор темы

  • Новичок
  • *
  • Благодарность: +0/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 7
  • Город: Івано-Франківськ
  • Модем: um175
  • Провайдер: Intertelecom
  • Тариф: безліміт
Re: 633 помилка
« Ответ #7 : 21 Апрель 2017, 15:17:52 »

на жаль теж не допомогло, дякую за поради, на вихідних напевне прийдеться відкатувати вінду
Записан

Myroslav_DАвтор темы

  • Новичок
  • *
  • Благодарность: +0/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 7
  • Город: Івано-Франківськ
  • Модем: um175
  • Провайдер: Intertelecom
  • Тариф: безліміт
Re: 633 помилка
« Ответ #8 : 23 Апрель 2017, 09:26:15 »

Дякую вам за відповіді, почитавши сайт підтримки вінди я зрозумів що це масова проблема, останнє оновлення 10 у більшості, якщо не у всіх, призводить до 633 помилки, рішення поки що єдине відкат вінди
Записан

Lutyk

  • Саксовость мастдая в глючности его рулезных фич
  • Модератор форума
  • *
  • Благодарность: +1105/-0
  • Онлайн Онлайн
  • Сообщений: 5219
  • Город: на берегах Згара
  • Модем: work ZTE AC81B / lenovo p2/home power beam m2 400
  • Провайдер: Intertelecom CDMA / Kyivstar 3G UMTS/ ISP Mobit
  • Тариф: Супербезліміт 120 / 3G Адреналин + Ночной Безлимит
  • Антенна: Rnet 21 dBi 2 m
  • 0983833266/e-mail lutyk1999@ukr.net
Re: 633 помилка
« Ответ #9 : 23 Апрель 2017, 09:38:22 »

А что мой блог никто не читает совсем? Для кого я вчера топик про 633 ошибку выложил?
Для тех, кто " в танке"
http://netobzor.org/forum/index.php?topic=14330.msg131238#new

Myroslav_DАвтор темы

  • Новичок
  • *
  • Благодарность: +0/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 7
  • Город: Івано-Франківськ
  • Модем: um175
  • Провайдер: Intertelecom
  • Тариф: безліміт
Re: 633 помилка
« Ответ #10 : 23 Апрель 2017, 11:06:07 »

Спробував і варіант з блогу, жодних зрушень все та ж 633 помилка на обох модемах
Записан

Sanya

  • Модератор 3G дилер
  • *
  • Благодарность: +259/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 1838
  • Модем: Huawei EC 5321u-1, хаєр
  • Провайдер: інтертелеком
  • Тариф: Турбо безліміт 100, Безлімітний смартфон
Re: 633 помилка
« Ответ #11 : 23 Апрель 2017, 11:11:41 »

зроби откат системи і не мучся   :P
Записан
8.00 - 20.30 - офлайн

Myroslav_DАвтор темы

  • Новичок
  • *
  • Благодарность: +0/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 7
  • Город: Івано-Франківськ
  • Модем: um175
  • Провайдер: Intertelecom
  • Тариф: безліміт
Re: 633 помилка
« Ответ #12 : 23 Апрель 2017, 11:15:51 »

так ж 10 ще та зараза, рано чи пізно полюбому оновиться
Записан

Sanya

  • Модератор 3G дилер
  • *
  • Благодарность: +259/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 1838
  • Модем: Huawei EC 5321u-1, хаєр
  • Провайдер: інтертелеком
  • Тариф: Турбо безліміт 100, Безлімітний смартфон
Re: 633 помилка
« Ответ #13 : 23 Апрель 2017, 11:17:56 »

і пошукай в панель управління адміністрування служби - службу автоматичне оновлення системи
і відключи її
Записан
8.00 - 20.30 - офлайн

 

+ Быстрый ответ