Перелік найбільш масових запитань (відносно тарифів) і відповідей на них
(список буде змінюватись і доповнюватись): У мене тариф супер безліміт 100 - я поповнив рахунок на 100 грн а інтернет не ввімкнувся ?Скрытый текст
Усі тарифні плани з місячною абонплатою активовуються лише після внесення повної місячної абонплати,
доплатіть 39 грн і інтернет ввімкнеться
Я поповнив рахунок 25 числа, а 1 інтернет уже вимкнувся - тариф супер безліміт 100 ?Скрытый текст
Усі тарифні плани з місячною абонплатою діють до кінця календарного місяця
і абонплата знімається в повному обсязі незалежно від дати поповнення
(виключення: початкове підключення - абонпдата знімається пропорційно)
Чи можливо внести абонплату на декілька місяців вперед ?Скрытый текст
Так, звісно ж можливо, на нових тарифних планах проблем не виникне,
єдиний нюанс, старі тарифні плані, наприклад Гіга день 100 - є можливість у виападку неконтролювання трафіку
"зїсти" кошти помегабайтною тарифікацією свише пакетного трафіку.
Чому неможливо самостійно змінити тариф на "Безлімітний день" або "Безлімітний мега день"?Скрытый текст
Можливість переходу на дані тарифні плани закрита, тарифи можна активувати лише при новому підключені
У мене на рахунку 99 грн, я вибираю перехід на тарифний план «Вільний день +»
а мені видає помилку про недостатню кількість коштів на рахунку? Скрытый текст
Для переходу на даний тарифний план потрібно мати на рахунку не менше 115 грн:
15 - вартість зміни тарифного плану
100 - обовязковий разовий аванс на послуги звязку