Нетобзор - форум про интернет

Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.


Расширенный поиск  

Автор Тема: Довгий шлях боротьби за якість телекомунікаційних послуг  (Прочитано 3452 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Алексей120Автор темы

  • Новичок
  • *
  • Благодарность: +2/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 18
  • Модем: Huawei EC306-2, Any DATA ADU-500A
  • Провайдер: Интертелеком, МТС
  • Тариф: Безлімітний мега день, Вільний день +, Модем

Довгий шлях боротьби за якість телекомунікаційних послуг
Проблема №1.
Декілька  років тому в райцентрі,  під час сплати абонплати за телефон,  мені запропонували укласти типовий договір про надання послуг електрозв’язку  і   отримати можливість підключення  комутованого доступу до мережі  (dial-up) Інтернет  в своєму населеному пункті.  Я був дуже радий такій пропозиції, оскільки інших можливостей на той час, в мене не було. Ознайомившись з тарифами,  я підписав договір. Мені потрібно було тільки придбати модем і зробити налаштування. Модем я швидко купив, налаштування виконав, але з’єднання  з мережею не відбувалося. В селі, в якому я  проживаю, розміщена аналогова телефонна станція з системою ущільнення. Телефонна лінія від АТС до мого будинку  містила  декілька  з’єднань проводів після обривів. Були часті випадки, що телефон взагалі не працював.
Про неможливість користування послугою Інтернету я повідомив  керуючого цехом електрозв’язку і попросив спеціалістів приїхати і налаштувати  моє обладнання. На моє прохання відгукнулись, але під’єднатись до мережі довго не вдавало. Багато разів приїздила  в село бригада, виконуючи різні  технічні роботи та коригування. Врешті підключення відбулось, але воно було нестабільне. Часто спостерігалась відсутність з’єднання з мережею Інтернет. Якість забезпечення мене такими послугами зовсім не влаштовувала, а покращити нічого не вдавалося. Це спричиняло мені матеріальні і моральні збитки. Через деякий час  я написав скаргу одночасно в  обласне і  центральне управління і попросив з’ясувати причину та вжити заходів для забезпечення мене безперебійним і   якісним наданням  послугами за умовами договору. Всі листи надсилав з повідомлення про вручення.
Згодом я отримав  відповідь, що модем, який я придбав, передбачений для використання на місцевих телефонних мережах з невеликою протяжністю абонентської лінії. В зв’язку з тим, що абонентська телефонна лінія, яка обслуговує мій номер від сільської АТС значної протяжності, то мій модем не може підтримувати стабільні з’єднання.
В свою чергу я повідомив, щодо типів та моделей  dial-up  модемів сертифікованих в Україні  та схвалених для експлуатації на абонентських лініях, мені під час укладання договору ніхто з працівників не повідомив, про це навіть і мова не йшла, коли я з’ясовував всі умови користування послугою.
Згодом  приїхала комісія  і у  моєму будинку  провела  тестове підключення  з мого ПК через модем компанії. Доступ  та з’єднання  з мережею  Інтернет відбулось без перешкод.
Пізніше керівництвом філії було прийняте рішення про надання мені  в постійне безоплатне користування  даного модему компанії для забезпечення можливості отримувати послуги комутованого доступу до мережі Інтернет .
Керівництво філії вибачилось за тимчасові незручності, а я зі своєї сторони подякував за подарунок і вирішення  даного питання по суті. Деякий час  я користувався даними послугами, поки не стали доступні новітні технології  3G. Приємно те, що довгий час працівники філії телефонували мені додому і цікавились, як працює Інтернет і телефон. Якщо потрібно було усунути пошкодження, то це робилось у найбільш стислий термін.
Проблема №2.
 3 роки тому  в сусідньому райцентрі збудували нову БС  (3G). Відстань від мого населеного пункту  до БС повітрям  15-16 км. Дізнавшись про це, я купив модем Novatel USB 720, перехідник та зовнішню антену  (Антена направленная волновой канал  CDMA-800-22  17ДБ). ). По приїзду  додому  я закріпив зовнішню антену, направивши  її на базову станцію,   яку видно неозброєним оком  в ясну сонячну погоду, і підключився до мережі  інтернет. Показники швидкості були хороші   ( прийом 1,8-2.3Мbps ,передача 0.4-07Мbps ). Робота модему була  стабільна  десь  4-6 місяців з невеликими змінами швидкості в вечірній час. Це для мене був радісний період часу. Показники швидкості  фіксував на цифрові носії інформації.  Потім показники швидкості поступово почали зменшуватись, часті розриви, зависання модему. Після відключення  і повторного підключення до мережі  почав помічати  суттєву різницю  у швидкості прийому і передачі даних( прийом 0.3-06Мbps, передача 0.1-0.3Мbps). Така ситуація почала спостерігатись декілька разів на добу. Я самостійно не   міг виявити причину некоректної роботи модему і почав телефонувати в контакт центр за порадою . Я отримав багато порад, але  жодна з них мені не допомагала.
Я потім знайшов час і повіз модем і перехідник до зовнішньої антени на перевірку в сервісний центр. Спеціалісти  протестували обладнання і повідомили мене,  що воно повністю робоче, але модем чомусь конектиться від іншої базової станції , яка розміщена в іншій області і знаходиться на відстані 27-29 км.,  і порадили мені зовнішню антену направити в напрямку іншої базової станції . По приїзду додому, я виконав поради спеціаліста, направивши антену в напрямку іншої базової станції. Після підключення до інтернету показники швидкості суттєво зменшились, навіть з’єднання  часто переривалось зовсім.
Я  встановий на комп’ютер програмне забезпечення Axesstel PST 1.55, яке показує рівень сигналу, номер пілоту, відношення сили сигналу до перешкод і т.д. При включенні комп’ютера я зразу звертаю увагу на показник Active Pilot PN: якщо він---- , то це одна БС., якщо Active Pilot PN: інший  то це  інша БС.  Я спробував від’єднати зовнішню антену. Без зовнішньої антени модем постійно  конектиться від  ближньої БС , але показники швидкості погані. Під  час роботи модему я приєдную  в роботі зовнішню антену, модем залишається працювати від тієї самої БС і показники швидкості суттєво  зростають. Це був довгий час єдиний для мене реальний  спосіб отримувати стабільну швидкість Інтернету. Але я чудово розумів , що таке використання обладнання є некоректним і може швидко вивести його з ладу. Я зробив регулюючу щоглу для антени, перевірив всі можливі з’єднання.   Спроби регулювання антени по висоті , повертаючи навколо осі,  міняючи поляризацію під кутом нічого не давало. Антена була чітко  направлена на ближню БС , а  сигнал при повторному включенні модему постійно чомусь надходив  від дальньої БС. Хоч дальня БС була більше завантажена  в порівнянні з ближньою БС. Кут між двома БС становив  десь 700-800. Як потрапляв сигнал на мою антену, мені не зрозуміло. Можливо через боковий рефлектор антени, можливо в інший спосіб. З часом це стало постійним явищем і почало  ще зовсім пропадати покриття. За декілька місяців постійного від’єднання модему від антени, а потім на льоту приєднання  антени до модему  вивело модем з ладу. В інший спосіб позбутись віддаленої БС, не було можливим.
Пізніше я взяв на тестовий період новий модем  Huawei EC 306-2, щоб випробувати стандарт Rev.B . Показники швидкості   суттєво зросли ,але проблема покриття лишилась і з цим модемом.
Я вирішив  придбати в офіційній точці продажу модем   Huawei EC 306-2 з підписанням абонентського договору і додаткової угоди.   
Декілька місяців я постійно  фіксував динаміку роботи модему (якість покриття,час,швидкість, Active Pilot PN і т.д.)  і ніяк не міг позбутися віддаленої БС при включенні ПК. Для  збереження   гнізда в модемі під зовнішню антену в робочому стані я  змайстрував екрановану коробку з вимикачем всередині  і користувався нею, вимикаючи при включенні ПК зовнішню антену. Додаткові роз’ємні з’єднання якість сигналу суттєво не погіршили. А модем з перехідником надійно закріпив  через додаткове кріплення хомутами. (Див фото 1,2).   
Всі свої проблеми я неодноразово повідомляв в контактний центр підтримки,фіксував номери заявок ,але отримував відповідь, що БС працюють в штатному режимі.
Зібравши суттєву фото і відео бібліотеку роботи модему я надіслав клопотання гендиректору компанії виклавши всі свої претензії і додавши фото і відео матеріали  і попросив направити за моєю адресою  безкоштовно комісію для вияснення проблем на місці. Переписку використовував листами тільки з повідомленням про вручення  адресату.   
Через деякий час приїхала  комісія. Я на місці виклав всі дані, показав свою проблему, підтвердивши фактами невиконання Абонентського договору  з боку   компанії. В моїй присутності були спроби вирішення проблеми, але нічого не вдавалося. Проблема була зафіксована і мені пообіцяли спробувати вирішити. Довгі місяці телефонних розмов ,відсилань показників швидкості  ел.  поштою  не змінили ситуацію на краще. Навіть отримати вчасно письмову відповідь на свій лист виявилось непросто. Довелось нагадувати компанії про порушення Закону України «Про звернення громадян». Нарешті відповідь надійшла,але вона була простою. (Значна віддаленість  мого населеного пункту від базових станцій  зумовлює окремі труднощі при отриманні послуг. З технічних причин та через певні властивості розповсюдження радіохвиль, виносна антена чомусь знаходить сигнал з віддаленої БС ). Ця відповідь мене не задовольнила. В мене раніше півроку нормально працював інтернет, я не змінив місця проживання,сталими лишились всі відстані до БС . Я вчасно сплачую за умовами тарифного плану, а якісно користуватись послугою немає можливості. Велика завантаженість БС то  нарешті не моя проблема.
На пропозицію відмовитись від  користування послугою надання  інтернету від компанії я не погодився. Я несу матеріальні і моральні збитки і чекаю якісних послуг.
 Я зразу написав повторну скаргу керівництву компанії  і зателефонував на урядову гарячу лінію з даного питання. Скарга подана в телефонному режимі, на урядову гарячу лінію, була перенаправлена для вирішення  в обладміністрацію за місцем реєстрації компанії.
Наступні листи відповіді отримав вчасно. Відповідь була наступна. Для  усунення   ситуації такого характеру,співробітниками технічного відділу  проводяться заходи щодо оптимізації мережі в вашій місцевості. Чекав я радісної звістки ще біля 4 місяців. Нарешті отримав телефонний дзвінок від співробітників техвідділу, з  проханням  включити модем і перевірити показники швидкості.
Active Pilot PN змінився, і тепер сигнал надходить постійно з ближньої БС.  Нарешті ця проблема вирішилась. З етичних міркувань більш конкретні дані не висвітлюються.
   

Mr.Alex

  • Модератор форума
  • *
  • Благодарность: +1457/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 10738
  • Город: Kharkiv city
  • Модем: вже немає
  • Провайдер: сусіди
  • Тариф: краду в них
  • Антенна: через WiFi
  • Раздаю БАНаны, налетай! Ночной и злой модератор.

Декілька  років тому в райцентрі,
Діалап? Це 10 років потому, не меньше.
Потім показники швидкості поступово почали зменшуватись, часті розриви, зависання модему.
Час - нікого не оминає, усе старіє. 30 років потому, в мене і зір був гостріший, і м'язи були пружніші, і з жінками міг мати інтимні стосунки по декілька разів на добу. Але все минає..
Я вирішив  придбати в офіційній точці продажу модем   Huawei EC 306-2
Як оцей:

чи оцей:

Перший працює більш-меньш пристойно, другий теж працює, але "через сраку"..
Додаткові роз’ємні з’єднання якість сигналу суттєво не погіршили.
За замовчуванням, роз'єм у 306-му - "фейковий", тобто - виведений "не туди".

uspih

  • Гость

Історія повчальна, і навіть хочеться поставити плюс ::)

Жалко нема розгадки, що ж то була за біда?
Записан

uspih

  • Гость

Голосування працює?

Поставив плюс і нічого нема!

Ага, треба два рази нажимати.
Записан

Николай

  • Администрация
  • *
  • Благодарность: +215/-0
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 4400
  • Город: на берегу Днепра

Голосування працює?

Поставив плюс і нічого нема!

Ага, треба два рази нажимати.
все работает, у меня с одного нажатия
Записан